Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece

Joško Sindik ; Institut za antropologiju, Zagreb, Hrvatska
Ivana Šunjić ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Ana Čosić ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Tamara Budisavljević orcid id orcid.org/0000-0002-5315-6098 ; Dječji vrtić »Limač«, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 412 Kb

str. 117-135

preuzimanja: 1.291

citiraj


Sažetak

Provjerili smo primjenljivost pristupa dječjim kompetencijama iz dječjeg vrtića u kantonu Bern u Švicarskoj na uzorku djece školskih obveznika u odgojnim skupinama dječjeg vrtića »Trnoružica« u Zagrebu, primjenom skale procjene Katalog ciljeva učenja. Utvrđeno je da su pojedine vrste kompetencija u podjednakoj mjeri razvijene kod djece. Također nismo pronašli statistički značajne razlike između dječaka i djevojčica u izraženosti pojedinih kompetencija. Pronašli smo statistički značajne razlike između pojedinih odgojnih grupa u razvijenosti pojedinih kompetencija, kao i u ukupnom rezultatu na Katalogu ciljeva učenja. Mogućnost generalizacije rezultata ovoga istraživanja je ograničena, prvenstveno zbog malog i namjernog uzorka sudionika. Pretpostavljamo da bi Katalog ciljeva učenja mogao biti koristan u praktičnom radu odgojitelja, uz neka metrijska poboljšanja.

Ključne riječi

predškolska djeca; dječje kompetencije; spremnost za školu

Hrčak ID:

109516

URI

https://hrcak.srce.hr/109516

Datum izdavanja:

10.9.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.271 *