Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Odnos između prihvaćanja i razumijevanja teorije evolucije različitih skupina nastavnika

Jelena Stanisavljevic ; Faculty of Biology, University of Belgrade
Penelope Papadopoulou ; School of Education, University of Western Macedonia
Dragan Djuric ; Secondary school “Branislav Petronijević”


Puni tekst: engleski pdf 831 Kb

str. 693-714

preuzimanja: 272

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 831 Kb

str. 693-714

preuzimanja: 330

citiraj


Sažetak

U radu je napravljena usporedba različitih skupina nastavnika iz Srbije (odgajatelji, učitelji, nastavnici biologije, fizike i kemije) u pogledu prihvaćanja i razumijevanje teorije evolucije.
Primijenjen je model posebnog upitnika s paralelnim skupinama nastavnika (ukupno 341 nastavnik). Cilj je bio utvrditi i izmjeriti razlike. Rezultati pokazuju da nastavnici biologije pokazuju bolje rezultate u prihvaćanju i razumijevanju teorije evolucije u odnosu na druge skupine nastavnika.
Utvrdili smo da postoji pozitivna korelacija između prihvaćanja i razumijevanja teorije evolucije za sve skupine nastavnika.
Rezultati pokazuju nužnost poboljšanja nastavnog sadržaja evolucije u obrazovnom sustavu Srbije za skupine nastavnika koji su sudjelovali u istraživanju. Moderna nastava na svim razinama obrazovanja treba uključiti odgovarajuće didaktičkie pripremljene nastavne sadržaje i tečajeve o teoriji evolucije.

Ključne riječi

evolucijski nastavni sadržaji; nastavnici; teorija evolucije

Hrčak ID:

109272

URI

https://hrcak.srce.hr/109272

Datum izdavanja:

24.9.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.317 *