Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Sajmovi automobila u Kraljevini Jugoslaviji kao mjesta promidžbe nacističke Njemačke

Marko Miljković ; Beograd, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 547 Kb

str. 305-325

preuzimanja: 1.253

citiraj


Sažetak

Sajmovi automobila u nacističkoj Njemačkoj imali su posebno značenje koje je uvelike nadilazilo okvire gospodarske manifestacije, služeći i kao važno sredstvo nacističke promidžbe usmjereno prema domaćoj i stranoj javnosti. Usporedbom nastupa njemačke automobilske industrije na sajmovima automobila u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani u drugoj polovini 1930-ih, razdoblju bliske gospodarske i političke suradnje između Kraljevine Jugoslavije i Njemačkoga Reicha, u radu se analizira na koji su način i u kojoj mjeri te manifestacije u Kraljevini Jugoslaviji postale dio mehanizma njemačke nacističke promidžbe.

Ključne riječi

automobili; sajam automobila; promidžba; beogradsko Sajmište; Zagrebački zbor; Ljubljanski velesajam

Hrčak ID:

109895

URI

https://hrcak.srce.hr/109895

Datum izdavanja:

21.10.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.115 *