hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

KULTURNI RESURSI KAO ČINITELJ TURISTIČKE PONUDE U 21. STOLJEĆU

Vesna Vrtiprah

Puni tekst: hrvatski, pdf (274 KB) str. 279-296 preuzimanja: 16.541* citiraj
APA 6th Edition
Vrtiprah, V. (2006). KULTURNI RESURSI KAO ČINITELJ TURISTIČKE PONUDE U 21. STOLJEĆU. Ekonomska misao i praksa, (2), 279-296. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/10683
MLA 8th Edition
Vrtiprah, Vesna. "KULTURNI RESURSI KAO ČINITELJ TURISTIČKE PONUDE U 21. STOLJEĆU." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2006, str. 279-296. https://hrcak.srce.hr/10683. Citirano 08.05.2021.
Chicago 17th Edition
Vrtiprah, Vesna. "KULTURNI RESURSI KAO ČINITELJ TURISTIČKE PONUDE U 21. STOLJEĆU." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2006): 279-296. https://hrcak.srce.hr/10683
Harvard
Vrtiprah, V. (2006). 'KULTURNI RESURSI KAO ČINITELJ TURISTIČKE PONUDE U 21. STOLJEĆU', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 279-296. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/10683 (Datum pristupa: 08.05.2021.)
Vancouver
Vrtiprah V. KULTURNI RESURSI KAO ČINITELJ TURISTIČKE PONUDE U 21. STOLJEĆU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2006 [pristupljeno 08.05.2021.];(2):279-296. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/10683
IEEE
V. Vrtiprah, "KULTURNI RESURSI KAO ČINITELJ TURISTIČKE PONUDE U 21. STOLJEĆU", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 279-296, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/10683. [Citirano: 08.05.2021.]

Sažetak
Suvremeni turisti donose odluke o izboru turističke destinacije ovisno o tome zadovoljava li ponuda njihove potrebe, pruža li im nezaboravan doživljaj. Oni žele upoznati lokalnu kulturu, žele doći u kontakt s lokalnim stanovništvom, upoznati nacionalni folklor, gastronomiju, posjetiti festivale, muzeje, galerije itd. Sve to čini kvalitetu ponude. Mnoge turističke destinacije susreću se s problemom kako povećati vrijednost sveukupne turističke ponude. Danas su najtraženije turističke destinacije koje omogućuju turistima bavljenje različitim aktivnostima, koje njeguju tradiciju i prilagođavaju ponudu interesima, potrebama, motivaciji i ponašanju turista. Cilj je rada dentificirati motive putovanja suvremenih turista u globalizacijskim uvjetima i u kojoj mjeri nasljeđe utječe na potražnju, te uputiti na to kakav kulturni “proizvod“ razviti da bi se privukao veći broj posjetitelja u turističku destinaciju. Rad završava preporukama kako od kulturnoga resursa napraviti turističku atrakciju i ostvariti veće zadovoljstvo turista boravkom u destinaciji.

Ključne riječi
nasljeđe; turizam; atrakcija; proizvod

Hrčak ID: 10683

URI
https://hrcak.srce.hr/10683

Posjeta: 19.855 *