hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Prepoznaju li potrošači Međimurja svoj autohtoni sir turoš?

Kristijan Valkaj
Marija Cerjak
Samir Kalit   ORCID icon orcid.org/0000-0003-1460-2072 ; Department of Dairy Science, University of Zagreb Faculty of Agriculture, Svetošimunska 25, 10000 Zagreb, Croatia
Ante Rako
William L. Wendorff

Puni tekst: engleski, pdf (284 KB) str. 211-219 preuzimanja: 635* citiraj
APA 6th Edition
Valkaj, K., Cerjak, M., Kalit, S., Rako, A. i L. Wendorff, W. (2013). Do consumers from Međimurje region recognize their autochthonous Turoš cheese?. Mljekarstvo, 63 (4), 211-219. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111099
MLA 8th Edition
Valkaj, Kristijan, et al. "Do consumers from Međimurje region recognize their autochthonous Turoš cheese?." Mljekarstvo, vol. 63, br. 4, 2013, str. 211-219. https://hrcak.srce.hr/111099. Citirano 27.11.2021.
Chicago 17th Edition
Valkaj, Kristijan, Marija Cerjak, Samir Kalit, Ante Rako i William L. Wendorff. "Do consumers from Međimurje region recognize their autochthonous Turoš cheese?." Mljekarstvo 63, br. 4 (2013): 211-219. https://hrcak.srce.hr/111099
Harvard
Valkaj, K., et al. (2013). 'Do consumers from Međimurje region recognize their autochthonous Turoš cheese?', Mljekarstvo, 63(4), str. 211-219. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111099 (Datum pristupa: 27.11.2021.)
Vancouver
Valkaj K, Cerjak M, Kalit S, Rako A, L. Wendorff W. Do consumers from Međimurje region recognize their autochthonous Turoš cheese?. Mljekarstvo [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.11.2021.];63(4):211-219. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111099
IEEE
K. Valkaj, M. Cerjak, S. Kalit, A. Rako i W. L. Wendorff, "Do consumers from Međimurje region recognize their autochthonous Turoš cheese?", Mljekarstvo, vol.63, br. 4, str. 211-219, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111099. [Citirano: 27.11.2021.]

Sažetak
Cilj rada je utvrditi razlikuju li i prepoznaju li potrošači s područja Međimurja autohtoni međimurski sir turoš od kvargla i prgice koji se proizvode u susjednim regijama. U radu su prikazana kemijska obilježja, tekstura i mikrobiološka obilježja turoša, kvargla i prgice. Test preferencija je proveden izravnim ispitivanjem 200 ispitanika u dva koraka. Test na slijepo pokazao je da 97 % ispitanika prepoznaje razliku između kušanih uzoraka te da gotovo polovica ispitanika preferira turoš. Značajno veći udio ispitanika preferirao je turoš i u informiranom testu u usporedbi s kvarglom i prgicom. Statistička analiza pokazala je da ne postoje značajne razlike između rezultata potrošačkog testa na slijepo i informiranog testa.

Ključne riječi
turoš; kvargl; prgica; potrošački test na slijepo; informirani potrošački test

Hrčak ID: 111099

URI
https://hrcak.srce.hr/111099

[engleski]

Posjeta: 1.436 *