hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Stavovi studenata prema umjetničkom i kulturnom odgoju u slovenskom odgojno-obrazovnom sustavu

Olga Denac ; Faculty of Education University of Maribor
Branka Čagran ; Faculty of Education University of Maribor
Jerneja Denac ; Faculty of Education University of Ljubljana
Barbara Sicherl Kafol ; Faculty of Education University of Ljubljana

Puni tekst: hrvatski, pdf (834 KB) str. 39-72 preuzimanja: 296* citiraj
APA 6th Edition
Denac, O., Čagran, B., Denac, J. i Sicherl Kafol, B. (2013). Stavovi studenata prema umjetničkom i kulturnom odgoju u slovenskom odgojno-obrazovnom sustavu. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 39-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111358
MLA 8th Edition
Denac, Olga, et al. "Stavovi studenata prema umjetničkom i kulturnom odgoju u slovenskom odgojno-obrazovnom sustavu." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 39-72. https://hrcak.srce.hr/111358. Citirano 30.10.2020.
Chicago 17th Edition
Denac, Olga, Branka Čagran, Jerneja Denac i Barbara Sicherl Kafol. "Stavovi studenata prema umjetničkom i kulturnom odgoju u slovenskom odgojno-obrazovnom sustavu." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 39-72. https://hrcak.srce.hr/111358
Harvard
Denac, O., et al. (2013). 'Stavovi studenata prema umjetničkom i kulturnom odgoju u slovenskom odgojno-obrazovnom sustavu', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 39-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111358 (Datum pristupa: 30.10.2020.)
Vancouver
Denac O, Čagran B, Denac J, Sicherl Kafol B. Stavovi studenata prema umjetničkom i kulturnom odgoju u slovenskom odgojno-obrazovnom sustavu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 30.10.2020.];15(Sp.Ed.3):39-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111358
IEEE
O. Denac, B. Čagran, J. Denac i B. Sicherl Kafol, "Stavovi studenata prema umjetničkom i kulturnom odgoju u slovenskom odgojno-obrazovnom sustavu", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 39-72, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111358. [Citirano: 30.10.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (834 KB) str. 39-72 preuzimanja: 1.698* citiraj
APA 6th Edition
Denac, O., Čagran, B., Denac, J. i Sicherl Kafol, B. (2013). Students’ Attitudes towards Arts and Cultural Learning in the Slovenian Educational System. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 39-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111358
MLA 8th Edition
Denac, Olga, et al. "Students’ Attitudes towards Arts and Cultural Learning in the Slovenian Educational System." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 39-72. https://hrcak.srce.hr/111358. Citirano 30.10.2020.
Chicago 17th Edition
Denac, Olga, Branka Čagran, Jerneja Denac i Barbara Sicherl Kafol. "Students’ Attitudes towards Arts and Cultural Learning in the Slovenian Educational System." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 39-72. https://hrcak.srce.hr/111358
Harvard
Denac, O., et al. (2013). 'Students’ Attitudes towards Arts and Cultural Learning in the Slovenian Educational System', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 39-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111358 (Datum pristupa: 30.10.2020.)
Vancouver
Denac O, Čagran B, Denac J, Sicherl Kafol B. Students’ Attitudes towards Arts and Cultural Learning in the Slovenian Educational System. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 30.10.2020.];15(Sp.Ed.3):39-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111358
IEEE
O. Denac, B. Čagran, J. Denac i B. Sicherl Kafol, "Students’ Attitudes towards Arts and Cultural Learning in the Slovenian Educational System", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 39-72, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111358. [Citirano: 30.10.2020.]

Sažetak
U radu su prikazani rezultati istraživanja u kojem su sudjelovala 552 studenata iz cijele Slovenije. Istraživanje ispituje kulturni i umjetnički status studenata, njihov stav/mišljenje o uključivanju kulture i umjetnosti u odgojno-obrazovni sustav, kao i njihov stav prema odgoju i umjetnosti. Prema dobivenim rezultatima, studenti ne smatraju da su duhovne, kulturne i estetske vrijednosti od velike važnosti. Oni vjeruju da se osnovne i srednje škole trebaju više usredotočiti na kulturu čitanja i intermedijalnu umjetnost, a sustav visokog obrazovanja na ciljeve koji se odnose na formiranje pozitivnih stavova prema kulturnoj baštini. Studenti različitih studijskih programa složili su se posebno da postoji potreba timskog planiranja u procesu učenja, kao i da je umjetnički odgoj od velike važnosti za razvoj kreativnog potencijala pojedinca. U manjoj su mjeri iskazali slaganje s mjerama potrebnima za poboljšanje kvalitete umjetničkog odgoja i stavovima koji se odnose na sadržaje u visokom obrazovanju budućih odgojitelja i učitelja. Rezultati koji se odnose na ciljeve istraživanja također pokazuju statistički značajne razlike između studijskih programa. Umjetničkom i kulturnom odgoju u odgojno-obrazovnom sustavu veću važnost pridaju studenti društvenih znanosti, učiteljskog i odgojiteljskog studija nego studenti prirodnih znanosti.

Ključne riječi
ciljevi umjetničkog i kulturnog odgoja; umjetnost i kulturna područja; studenti

Hrčak ID: 111358

URI
https://hrcak.srce.hr/111358

[engleski]

Posjeta: 2.293 *