hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)

Ali Göçer ; Faculty of Education, Erciyes University

Puni tekst: hrvatski, pdf (815 KB) str. 125-147 preuzimanja: 271* citiraj
APA 6th Edition
Göçer, A. (2013). Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija). Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 125-147. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111350
MLA 8th Edition
Göçer, Ali. "Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 125-147. https://hrcak.srce.hr/111350. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Göçer, Ali. "Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 125-147. https://hrcak.srce.hr/111350
Harvard
Göçer, A. (2013). 'Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 125-147. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111350 (Datum pristupa: 22.10.2020.)
Vancouver
Göçer A. Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija). Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2020.];15(Sp.Ed.3):125-147. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111350
IEEE
A. Göçer, "Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 125-147, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111350. [Citirano: 22.10.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (815 KB) str. 125-147 preuzimanja: 194* citiraj
APA 6th Edition
Göçer, A. (2013). Teacher Educator’s and Guidance Teachers’ Evaluation of Student Teachers’ Teaching Practice (A Qualitative Study). Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 125-147. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111350
MLA 8th Edition
Göçer, Ali. "Teacher Educator’s and Guidance Teachers’ Evaluation of Student Teachers’ Teaching Practice (A Qualitative Study)." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 125-147. https://hrcak.srce.hr/111350. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Göçer, Ali. "Teacher Educator’s and Guidance Teachers’ Evaluation of Student Teachers’ Teaching Practice (A Qualitative Study)." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 125-147. https://hrcak.srce.hr/111350
Harvard
Göçer, A. (2013). 'Teacher Educator’s and Guidance Teachers’ Evaluation of Student Teachers’ Teaching Practice (A Qualitative Study)', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 125-147. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111350 (Datum pristupa: 22.10.2020.)
Vancouver
Göçer A. Teacher Educator’s and Guidance Teachers’ Evaluation of Student Teachers’ Teaching Practice (A Qualitative Study). Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2020.];15(Sp.Ed.3):125-147. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111350
IEEE
A. Göçer, "Teacher Educator’s and Guidance Teachers’ Evaluation of Student Teachers’ Teaching Practice (A Qualitative Study)", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 125-147, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111350. [Citirano: 22.10.2020.]

Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi jesu li studenti dovoljno spremni za učiteljsku praksu u osnovnim školama. U radu su metodom promatranja i intervjua procjenjivani postupci studenata - budućih učitelja - tijekom nastavne prakse u razredu. S tim ciljem provedeni su intervjui sa sedam savjetnika, a svaki je student promatran u učionici. Rezultati su pokazali da studenti posjeduju zadovoljavajuću razinu teorijskih i praktičnih znanja i da su spremni za nastavno zanimanje.

Ključne riječi
savjetnici; studenti učitelj; , nastavna praksa; obrazovanje nastavnika

Hrčak ID: 111350

URI
https://hrcak.srce.hr/111350

[engleski]

Posjeta: 746 *