hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Stavovi budućih učitelja o nekim aspektima informacijskih i komunikacijskih tehnologija

Maja Ružić Baf ; Department of Educational Sciences, Juraj Dobrila University of Pula
Mirjana Radetić – Paić ; Department of Educational Sciences, Juraj Dobrila University of Pula
Predrag Zarevski ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (792 KB) str. 149-175 preuzimanja: 388* citiraj
APA 6th Edition
Ružić Baf, M., Radetić – Paić, M. i Zarevski, P. (2013). Stavovi budućih učitelja o nekim aspektima informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 149-175. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111352
MLA 8th Edition
Ružić Baf, Maja, et al. "Stavovi budućih učitelja o nekim aspektima informacijskih i komunikacijskih tehnologija." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 149-175. https://hrcak.srce.hr/111352. Citirano 23.07.2019.
Chicago 17th Edition
Ružić Baf, Maja, Mirjana Radetić – Paić i Predrag Zarevski. "Stavovi budućih učitelja o nekim aspektima informacijskih i komunikacijskih tehnologija." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 149-175. https://hrcak.srce.hr/111352
Harvard
Ružić Baf, M., Radetić – Paić, M., i Zarevski, P. (2013). 'Stavovi budućih učitelja o nekim aspektima informacijskih i komunikacijskih tehnologija', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 149-175. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111352 (Datum pristupa: 23.07.2019.)
Vancouver
Ružić Baf M, Radetić – Paić M, Zarevski P. Stavovi budućih učitelja o nekim aspektima informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.07.2019.];15(Sp.Ed.3):149-175. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111352
IEEE
M. Ružić Baf, M. Radetić – Paić i P. Zarevski, "Stavovi budućih učitelja o nekim aspektima informacijskih i komunikacijskih tehnologija", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 149-175, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111352. [Citirano: 23.07.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (792 KB) str. 149-175 preuzimanja: 279* citiraj
APA 6th Edition
Ružić Baf, M., Radetić – Paić, M. i Zarevski, P. (2013). Future Teachers’ Attitudes about Certain Aspects of Information and Communication Technologies. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 149-175. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111352
MLA 8th Edition
Ružić Baf, Maja, et al. "Future Teachers’ Attitudes about Certain Aspects of Information and Communication Technologies." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 149-175. https://hrcak.srce.hr/111352. Citirano 23.07.2019.
Chicago 17th Edition
Ružić Baf, Maja, Mirjana Radetić – Paić i Predrag Zarevski. "Future Teachers’ Attitudes about Certain Aspects of Information and Communication Technologies." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 149-175. https://hrcak.srce.hr/111352
Harvard
Ružić Baf, M., Radetić – Paić, M., i Zarevski, P. (2013). 'Future Teachers’ Attitudes about Certain Aspects of Information and Communication Technologies', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 149-175. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111352 (Datum pristupa: 23.07.2019.)
Vancouver
Ružić Baf M, Radetić – Paić M, Zarevski P. Future Teachers’ Attitudes about Certain Aspects of Information and Communication Technologies. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.07.2019.];15(Sp.Ed.3):149-175. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111352
IEEE
M. Ružić Baf, M. Radetić – Paić i P. Zarevski, "Future Teachers’ Attitudes about Certain Aspects of Information and Communication Technologies", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 149-175, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111352. [Citirano: 23.07.2019.]

Sažetak
Uporaba informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT-a) zauzela je važno mjesto u odgojU i obrazovanjU. Računala su prisutna u velikom broju kućanstava, dječjih vrtića i gotovo u svim osnovnim školama. Stalno obrazovanje roditelja, odgojitelja i učitelja o primjeni ICT-a ima važno mjesto u odgoju i obrazovanju djece. Važno je upoznavanje djece s pozitivnim i negativnim posljedicama uporabe novih tehnologija i pravovremeno interveniranje svih osoba uključenih u odgojno-obrazovni proces ako je riječ o štetnim utjecajima korištenja ICT-a. Uvodno se polazi od razmatranja važnosti uloge roditelja u uporabi ICT-a u odgoju i obrazovanju djece, neadekvatnoj i prekomjernoj uporabi računala, igranju računalnih igara i određenim oblicima ponašanja, prikazuju se američki tehnologijskih standardi potrebni za rad nastavnika i nastavnih sadržaja iz područja informacijskih i komunikacijskih tehnologija.
U radu se prikazuje istraživanje provedeno na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli o stavovima budućih učitelja o njihovim i o roditeljskim kompetencijama u primjeni ICT-a i negativnim posljedicama prekomjerne uporabe računala i igranja računalnih igara. Dominantni su stavovi da bi roditelji trebali biti bolje upoznati sa sadržajem računalnih igara i da učitelji nisu dovoljno upoznati sa sadržajima računalnih igara, vrstama (žanrovima) igara i s negativnim posljedicama prekomjerne uporabe računala. Iznenađuje „konzervativan" stav ¼ studenata o potrebi permanentnog obrazovanja o ICT-u u budućem radu.

Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT); računalne igre; učitelji

Hrčak ID: 111352

URI
https://hrcak.srce.hr/111352

[engleski]

Posjeta: 1.170 *