hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Učenje na daljinu primijenjeno u nastavi osnovne škole

Snežana Kalamković ; Biochemistry and Environmental Protection, Department of Chemistry, Faculty of Sciences, University of Novi Sad
Tibor Halaši ; Biochemistry and Environmental Protection, Department of Chemistry, Faculty of Sciences, University of Novi Sad
Martin Kalamković ; Primary and Secondary Education Boarding School “Milan Petrović”

Puni tekst: hrvatski, pdf (789 KB) str. 251-269 preuzimanja: 537* citiraj
APA 6th Edition
Kalamković, S., Halaši, T. i Kalamković, M. (2013). Učenje na daljinu primijenjeno u nastavi osnovne škole. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 251-269. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111354
MLA 8th Edition
Kalamković, Snežana, et al. "Učenje na daljinu primijenjeno u nastavi osnovne škole." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 251-269. https://hrcak.srce.hr/111354. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Kalamković, Snežana, Tibor Halaši i Martin Kalamković. "Učenje na daljinu primijenjeno u nastavi osnovne škole." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 251-269. https://hrcak.srce.hr/111354
Harvard
Kalamković, S., Halaši, T., i Kalamković, M. (2013). 'Učenje na daljinu primijenjeno u nastavi osnovne škole', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 251-269. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111354 (Datum pristupa: 22.10.2020.)
Vancouver
Kalamković S, Halaši T, Kalamković M. Učenje na daljinu primijenjeno u nastavi osnovne škole. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2020.];15(Sp.Ed.3):251-269. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111354
IEEE
S. Kalamković, T. Halaši i M. Kalamković, "Učenje na daljinu primijenjeno u nastavi osnovne škole", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 251-269, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111354. [Citirano: 22.10.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (789 KB) str. 251-269 preuzimanja: 403* citiraj
APA 6th Edition
Kalamković, S., Halaši, T. i Kalamković, M. (2013). Distance Learning Applied in Primary School Teaching. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 251-269. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111354
MLA 8th Edition
Kalamković, Snežana, et al. "Distance Learning Applied in Primary School Teaching." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 251-269. https://hrcak.srce.hr/111354. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Kalamković, Snežana, Tibor Halaši i Martin Kalamković. "Distance Learning Applied in Primary School Teaching." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 251-269. https://hrcak.srce.hr/111354
Harvard
Kalamković, S., Halaši, T., i Kalamković, M. (2013). 'Distance Learning Applied in Primary School Teaching', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 251-269. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111354 (Datum pristupa: 22.10.2020.)
Vancouver
Kalamković S, Halaši T, Kalamković M. Distance Learning Applied in Primary School Teaching. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2020.];15(Sp.Ed.3):251-269. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111354
IEEE
S. Kalamković, T. Halaši i M. Kalamković, "Distance Learning Applied in Primary School Teaching", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 251-269, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111354. [Citirano: 22.10.2020.]

Sažetak
Sadašnje je vrijeme vrijeme naglog razvoja tehnike i tehnologije. Djeca su sklonija bržem i boljem prihvaćaju takvog razvoja. Nastava se mora prilagoditi suvremenim trendovima i biti prilagođena korisniku. Tijekom školske godine postoje periodi većeg broja izostanaka, npr. uslijed epidemija gripe. Analizom situacije u vezi s pohađanjem nastave, na razini osnovnog i srednjeg obrazovanja učenika s posebnim potrebama u ŠOSO „Milan Petrović" i OŠ „Prva vojvođanska brigada" u Novom Sadu, tim stručnjaka raznih obrazovnih profila predložio je uvođenje učenja na daljinu uporabom tehnike elektroničkog učenja (E-learning). Postupku je prethodilo anketiranje učenika i roditelja. Na temelju prikupljenih podataka odabran je obrazovni softver Moodle, zbog pristupačnosti i jednostavnosti za uporabu. U suradnji s Istraživačkom stanicom „Petnica", Telenorom i Gradom Novim Sadom nastao je internetski portal „Milanče", na kome su zanimljive i stimulativne lekcije i nastavni materijal namijenjeni učenicima. Analizom postignuća učenika utvrđeno je da se uspjeh učenika poboljšao, ali i da nisu svi nastavni sadržaji podjednako podobni za prebacivanje u elektronički oblik.

Ključne riječi
korisnici; Moodle; posebne potrebe

Hrčak ID: 111354

URI
https://hrcak.srce.hr/111354

[engleski]

Posjeta: 1.641 *