hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Zavičajna baština šibensko-kninske županije - refleksije u nastavi glazbene i likovne kulture

Snježana Dobrota
Dubravka Kuščević

Puni tekst: hrvatski, pdf (305 KB) str. 259-272 preuzimanja: 272* citiraj
APA 6th Edition
Dobrota, S. i Kuščević, D. (2008). Zavičajna baština šibensko-kninske županije - refleksije u nastavi glazbene i likovne kulture. Godišnjak Titius, 1 (1), 259-272. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111980
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana i Dubravka Kuščević. "Zavičajna baština šibensko-kninske županije - refleksije u nastavi glazbene i likovne kulture." Godišnjak Titius, vol. 1, br. 1, 2008, str. 259-272. https://hrcak.srce.hr/111980. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana i Dubravka Kuščević. "Zavičajna baština šibensko-kninske županije - refleksije u nastavi glazbene i likovne kulture." Godišnjak Titius 1, br. 1 (2008): 259-272. https://hrcak.srce.hr/111980
Harvard
Dobrota, S., i Kuščević, D. (2008). 'Zavičajna baština šibensko-kninske županije - refleksije u nastavi glazbene i likovne kulture', Godišnjak Titius, 1(1), str. 259-272. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111980 (Datum pristupa: 18.08.2019.)
Vancouver
Dobrota S, Kuščević D. Zavičajna baština šibensko-kninske županije - refleksije u nastavi glazbene i likovne kulture. Godišnjak Titius [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.08.2019.];1(1):259-272. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111980
IEEE
S. Dobrota i D. Kuščević, "Zavičajna baština šibensko-kninske županije - refleksije u nastavi glazbene i likovne kulture", Godišnjak Titius, vol.1, br. 1, str. 259-272, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111980. [Citirano: 18.08.2019.]

Sažetak
U radu se problematizira mjesto i uloga kulturne i prirodne baštine kao sredstva očuvanja identiteta i kontinuiteta u društvu. Autorice ukazuju na sve izraženiju svijest o nužnosti odgoja i obrazovanja na sadržajima kulturne baštine koja predstavlja sponu između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, ali i djelotvoran medij za upoznavanje drugih
kultura, što je nužan preduvjet suživota u 21. stoljeću.
U empirijskom dijelu rada istražuje se koliko učenici osmih razreda osnovne škole s područja Šibensko-kninske županije poznaju sadržaje baštine, te kolika je zastupljenost takvih sadržaja u nastavi glazbene i likovne kulture. Rezultati ukazuju na zanemarenost
baštinskih sadržaja u odgoju i obrazovanju generalno, a posebno u nastavi umjetničkih područja. S tim u svezi, autorice sugeriraju promjenu pristupa sadržajima kulturne i prirodne baštine, u smislu cjelovitog, integrativnog pristupa navedenoj problematici.

Ključne riječi
kultura; identitet; kulturna i prirodna baština; nastava glazbene i likovne kulture; Šibensko-kninska županija

Hrčak ID: 111980

URI
https://hrcak.srce.hr/111980

Posjeta: 482 *