hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Povezanost kulturnih vrijednosti i sustava upravljanja odnosima s korisnicima

Stevan Milisavljević ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Slavica Mitrović ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Leposava Grubić Nešić ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Goran Šimunović   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7159-2627 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, Trg Ivane Brlić Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Croatia
Dražan Kozak   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5245-4686 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, Trg Ivane Brlić Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Croatia
Aco Antić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8520-762X ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia

Puni tekst: hrvatski, pdf (849 KB) str. 1037-1042 preuzimanja: 431* citiraj
APA 6th Edition
Milisavljević, S., Mitrović, S., Grubić Nešić, L., Šimunović, G., Kozak, D. i Antić, A. (2013). Povezanost kulturnih vrijednosti i sustava upravljanja odnosima s korisnicima. Tehnički vjesnik, 20 (6), 1037-1042. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/112323
MLA 8th Edition
Milisavljević, Stevan, et al. "Povezanost kulturnih vrijednosti i sustava upravljanja odnosima s korisnicima." Tehnički vjesnik, vol. 20, br. 6, 2013, str. 1037-1042. https://hrcak.srce.hr/112323. Citirano 23.07.2019.
Chicago 17th Edition
Milisavljević, Stevan, Slavica Mitrović, Leposava Grubić Nešić, Goran Šimunović, Dražan Kozak i Aco Antić. "Povezanost kulturnih vrijednosti i sustava upravljanja odnosima s korisnicima." Tehnički vjesnik 20, br. 6 (2013): 1037-1042. https://hrcak.srce.hr/112323
Harvard
Milisavljević, S., et al. (2013). 'Povezanost kulturnih vrijednosti i sustava upravljanja odnosima s korisnicima', Tehnički vjesnik, 20(6), str. 1037-1042. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/112323 (Datum pristupa: 23.07.2019.)
Vancouver
Milisavljević S, Mitrović S, Grubić Nešić L, Šimunović G, Kozak D, Antić A. Povezanost kulturnih vrijednosti i sustava upravljanja odnosima s korisnicima. Tehnički vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.07.2019.];20(6):1037-1042. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112323
IEEE
S. Milisavljević, S. Mitrović, L. Grubić Nešić, G. Šimunović, D. Kozak i A. Antić, "Povezanost kulturnih vrijednosti i sustava upravljanja odnosima s korisnicima", Tehnički vjesnik, vol.20, br. 6, str. 1037-1042, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112323. [Citirano: 23.07.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (849 KB) str. 1037-1042 preuzimanja: 224* citiraj
APA 6th Edition
Milisavljević, S., Mitrović, S., Grubić Nešić, L., Šimunović, G., Kozak, D. i Antić, A. (2013). The level of correlation between cultural values and system of customer relationship management. Tehnički vjesnik, 20 (6), 1037-1042. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/112323
MLA 8th Edition
Milisavljević, Stevan, et al. "The level of correlation between cultural values and system of customer relationship management." Tehnički vjesnik, vol. 20, br. 6, 2013, str. 1037-1042. https://hrcak.srce.hr/112323. Citirano 23.07.2019.
Chicago 17th Edition
Milisavljević, Stevan, Slavica Mitrović, Leposava Grubić Nešić, Goran Šimunović, Dražan Kozak i Aco Antić. "The level of correlation between cultural values and system of customer relationship management." Tehnički vjesnik 20, br. 6 (2013): 1037-1042. https://hrcak.srce.hr/112323
Harvard
Milisavljević, S., et al. (2013). 'The level of correlation between cultural values and system of customer relationship management', Tehnički vjesnik, 20(6), str. 1037-1042. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/112323 (Datum pristupa: 23.07.2019.)
Vancouver
Milisavljević S, Mitrović S, Grubić Nešić L, Šimunović G, Kozak D, Antić A. The level of correlation between cultural values and system of customer relationship management. Tehnički vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.07.2019.];20(6):1037-1042. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112323
IEEE
S. Milisavljević, S. Mitrović, L. Grubić Nešić, G. Šimunović, D. Kozak i A. Antić, "The level of correlation between cultural values and system of customer relationship management", Tehnički vjesnik, vol.20, br. 6, str. 1037-1042, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112323. [Citirano: 23.07.2019.]

Sažetak
Rad prikazuje istraživanje koje je za cilj imalo prepoznati korelacije i razlike određenih kulturnih vrijednosti i ponašanja zaposlenih u poslovnom sustavu te korisnika poslovnog sustava. Istraživanje kulturnih vrijednosti predstavlja osnovu za uspostavljanje željenog ponašanja i temelj za poduzimanje određenih mjera kojima će se formirati kultura i ponašanje zaposlenih koji odgovaraju i poslovnom sustavu i korisnicima. Rezultati istraživanja pokazuju postojanje razlika u sustavima vrijednosti zaposlenih i korisnika značajnih za Customer Relationship Management (CRM), tako što korisnici poslovnog sustava imaju veću samousmjerenost od zaposlenih u poslovnom sustavu, da su skloniji prihvaćanju stimulacija i hedonizmu, ali da istovremeno imaju manje izražene tradicionalne vrijednosti od zaposlenih. Usklađivanje sustava vrijednosti kod zaposlenih i korisnika doprinosi kvalitetnijoj komunikaciji i uspješnijem poslovanju.

Ključne riječi
kulturne vrijednosti; upravljanje odnosima među korisnicima; zaposleni i korisnici

Hrčak ID: 112323

URI
https://hrcak.srce.hr/112323

[engleski]

Posjeta: 1.064 *