hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

Poznavanje prirodne i kulturne baštine porječja Krke: rezultati empirijskog istraživanja u osnovnim školama

Šime Pilić
Branimir Mendeš

Fulltext: croatian, pdf (866 KB) pages 297-316 downloads: 230* cite
APA 6th Edition
Pilić, Š. & Mendeš, B. (2009). Poznavanje prirodne i kulturne baštine porječja Krke: rezultati empirijskog istraživanja u osnovnim školama. Godišnjak Titius, 2 (2), 297-316. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/112454
MLA 8th Edition
Pilić, Šime and Branimir Mendeš. "Poznavanje prirodne i kulturne baštine porječja Krke: rezultati empirijskog istraživanja u osnovnim školama." Godišnjak Titius, vol. 2, no. 2, 2009, pp. 297-316. https://hrcak.srce.hr/112454. Accessed 4 Jul. 2020.
Chicago 17th Edition
Pilić, Šime and Branimir Mendeš. "Poznavanje prirodne i kulturne baštine porječja Krke: rezultati empirijskog istraživanja u osnovnim školama." Godišnjak Titius 2, no. 2 (2009): 297-316. https://hrcak.srce.hr/112454
Harvard
Pilić, Š., and Mendeš, B. (2009). 'Poznavanje prirodne i kulturne baštine porječja Krke: rezultati empirijskog istraživanja u osnovnim školama', Godišnjak Titius, 2(2), pp. 297-316. Available at: https://hrcak.srce.hr/112454 (Accessed 04 July 2020)
Vancouver
Pilić Š, Mendeš B. Poznavanje prirodne i kulturne baštine porječja Krke: rezultati empirijskog istraživanja u osnovnim školama. Godišnjak Titius [Internet]. 2009 [cited 2020 July 04];2(2):297-316. Available from: https://hrcak.srce.hr/112454
IEEE
Š. Pilić and B. Mendeš, "Poznavanje prirodne i kulturne baštine porječja Krke: rezultati empirijskog istraživanja u osnovnim školama", Godišnjak Titius, vol.2, no. 2, pp. 297-316, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/112454. [Accessed: 04 July 2020]

Abstracts
U radu su prikazani rezultati empirijskog istraživanja o poznavanju
prirodne i kulturne baštine porječja rijeke Krke kod učenika osnovne škole. Svrha je radu utvrditi informiranost učenika o baštini na tom prostoru. Spoznaja o tome pokazuje koja se važnost pridaje baštini u školskim programima, njihovoj realizaciji i uopće u transferu baštine na mlade naraštaje.
Istraživanje je provedeno metodom ankete na slučajnom uzorku (N=243) učenika osnovne škole u Kninu, Drnišu i Šibeniku. Poduzorak učenika mlađe osnovnoškolske dobi (4. razred) obuhvaća 135, a poduzorak učenika 8. razreda 108 učenika. Instrument je anketni upitnik priređen s pitanjima otvorenog i zatvorenog tipa, posebno za četvrti (A) i posebno za 8. razred (B). Pitanja se odnose na poznavanje okoliša u njihovu zavičaju odnosno materijalne i nematerijalne kulturne baštine, te spomenika prirode.
Analiziraju se rezultati ispitivanja odvojeno za 4. i 8. razred u kategorijama točno, netočno i bez odgovora, na pitanja o kulturnoj i materijalnoj baštini. Proces u kojemu je bitan prijenos informacija i vrijednosti o baštini i o pitanjima razvoja uzima se kao ključni element u građenju društva znanja i održivog razvoja, odnosno
modernizacije društva.

Keywords
okoliš zavičaja; porječje rijeke Krke; poznavanje baštine; prirodna i kulturna baština; učenici osnovne škole

Hrčak ID: 112454

URI
https://hrcak.srce.hr/112454

[english] [italian]

Visits: 424 *