hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj

Mario Oscar LLanos ; Università Pontificia Salesiana, Rim, Italija
Marijana Mohorić

Puni tekst: hrvatski, pdf (913 KB) str. 101-129 preuzimanja: 235* citiraj
APA 6th Edition
Oscar LLanos, M. i Mohorić, M. (2011). Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj. Kateheza, 33 (2), 101-129. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/112576
MLA 8th Edition
Oscar LLanos, Mario i Marijana Mohorić. "Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj." Kateheza, vol. 33, br. 2, 2011, str. 101-129. https://hrcak.srce.hr/112576. Citirano 26.07.2021.
Chicago 17th Edition
Oscar LLanos, Mario i Marijana Mohorić. "Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj." Kateheza 33, br. 2 (2011): 101-129. https://hrcak.srce.hr/112576
Harvard
Oscar LLanos, M., i Mohorić, M. (2011). 'Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj', Kateheza, 33(2), str. 101-129. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/112576 (Datum pristupa: 26.07.2021.)
Vancouver
Oscar LLanos M, Mohorić M. Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj. Kateheza [Internet]. 2011 [pristupljeno 26.07.2021.];33(2):101-129. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112576
IEEE
M. Oscar LLanos i M. Mohorić, "Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj", Kateheza, vol.33, br. 2, str. 101-129, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112576. [Citirano: 26.07.2021.]

Sažetak
U članku je riječ o razvoju pojma i modela školske orijentacije u Hrvatskoj s osobitim obzirom na reformu školskog sustava. Stanje u Hrvatskoj se uspoređuje s današnjim pristupima orijentaciji u europskom okruženju te s pojmom i praksom orijentacije koja se usmjeruje prema integriranom modelu. Taj opći okvir orijentacijskih modela stavlja se u hermeneutski odnos s pristupom zvanju u školskom okruženju. Ukratko se prikazuje razvoj pojma i prakse orijentacije za zvanja u Hrvatskoj, ukazujući na njezina ograničenja i prednosti. Tema orijentacije zatim se povezuje s katoličkim školskim vjeronaukom, te se posebno analizira njegova dimenzija "zvanja" u predmetnom programiranju. U tu se svrhu izdvajaju neki pokazatelji predmetnog modela srednjoškolskog vjeronauka i utvrđuje njihov doprinos odgojnoj orijentaciji u perspektivi zvanja, a ukazuje se i na neke hipotetske mogućnosti većeg doprinosa kojemu je najvažniji uvjet i okvir ostvarenja odgojni odnos učenika i vjeroučitelja.

Ključne riječi
orijentacija; zvanje; orijentacija za zvanje; katolički školski vjeronauk; srednja škola

Hrčak ID: 112576

URI
https://hrcak.srce.hr/112576

[engleski] [njemački]

Posjeta: 608 *