Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ SOCIODEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA NA POTROŠAČKI ANIMOZITET U REPUBLICI HRVATSKOJ

Matea Matić orcid id orcid.org/0000-0003-2788-2472 ; Sveučilište u Dubrovniku


Puni tekst: hrvatski pdf 335 Kb

str. 361-376

preuzimanja: 1.027

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je utvrditi povezanost demografskih obilježja ispitanika i tendencije potrošačkog animoziteta na području Republike Hrvatske. Osim demografskih obilježja u radu će se utvrditi i povezanost religije kao jedne od značajnih socio-psiholoških obilježja i tendencije potrošačkog animoziteta. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika na području Republike Hrvatske. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodama faktorske analize i analizom varijance (ANOVA). U rezultatima istraživanja, očekivane povezanosti između demografskih obilježja i tendencije potrošačkog animoziteta nisu u potpunosti potvrđene, odnosno razlike između srednjih vrijednosti statistički su značajne jedino za varijable obrazovanje i prihodi. Isto tako, analiza varijance upozorila je na postojanje značajne razlike u tendenciji potrošačkog animoziteta s obzirom na religioznost ispitanika.

Ključne riječi

potrošački animozitet; demografska obilježja; socio-psihološka obilježja; Hrvatska

Hrčak ID:

112604

URI

https://hrcak.srce.hr/112604

Datum izdavanja:

27.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.779 *