hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ SOCIODEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA NA POTROŠAČKI ANIMOZITET U REPUBLICI HRVATSKOJ

Matea Matić ; Sveučilište u Dubrovniku

Puni tekst: hrvatski, pdf (335 KB) str. 361-376 preuzimanja: 619* citiraj
APA 6th Edition
Matić, M. (2013). UTJECAJ SOCIODEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA NA POTROŠAČKI ANIMOZITET U REPUBLICI HRVATSKOJ. Ekonomska misao i praksa, (2), 361-376. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/112604
MLA 8th Edition
Matić, Matea. "UTJECAJ SOCIODEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA NA POTROŠAČKI ANIMOZITET U REPUBLICI HRVATSKOJ." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2013, str. 361-376. https://hrcak.srce.hr/112604. Citirano 02.12.2020.
Chicago 17th Edition
Matić, Matea. "UTJECAJ SOCIODEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA NA POTROŠAČKI ANIMOZITET U REPUBLICI HRVATSKOJ." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2013): 361-376. https://hrcak.srce.hr/112604
Harvard
Matić, M. (2013). 'UTJECAJ SOCIODEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA NA POTROŠAČKI ANIMOZITET U REPUBLICI HRVATSKOJ', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 361-376. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/112604 (Datum pristupa: 02.12.2020.)
Vancouver
Matić M. UTJECAJ SOCIODEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA NA POTROŠAČKI ANIMOZITET U REPUBLICI HRVATSKOJ. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2013 [pristupljeno 02.12.2020.];(2):361-376. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112604
IEEE
M. Matić, "UTJECAJ SOCIODEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA NA POTROŠAČKI ANIMOZITET U REPUBLICI HRVATSKOJ", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 361-376, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112604. [Citirano: 02.12.2020.]

Sažetak
Cilj ovog rada je utvrditi povezanost demografskih obilježja ispitanika i tendencije potrošačkog animoziteta na području Republike Hrvatske. Osim demografskih obilježja u radu će se utvrditi i povezanost religije kao jedne od značajnih socio-psiholoških obilježja i tendencije potrošačkog animoziteta. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika na području Republike Hrvatske. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodama faktorske analize i analizom varijance (ANOVA). U rezultatima istraživanja, očekivane povezanosti između demografskih obilježja i tendencije potrošačkog animoziteta nisu u potpunosti potvrđene, odnosno razlike između srednjih vrijednosti statistički su značajne jedino za varijable obrazovanje i prihodi. Isto tako, analiza varijance upozorila je na postojanje značajne razlike u tendenciji potrošačkog animoziteta s obzirom na religioznost ispitanika.

Ključne riječi
potrošački animozitet; demografska obilježja; socio-psihološka obilježja; Hrvatska

Hrčak ID: 112604

URI
https://hrcak.srce.hr/112604

Posjeta: 949 *