hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

POTREBA ZA PRIBLIŽAVANJEM UPORABNE I FER TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA U SUVREMENOM PRISTUPU VREDNOVANJU PODUZEĆA

Sonja Brlečić Valčić ; Saipem S.p.A., Podružnica u RH, Rijeka
Branka Crnković-Stumpf ; Ekonomski fakultet u Rijeci

Puni tekst: hrvatski, pdf (401 KB) str. 379-396 preuzimanja: 1.729* citiraj
APA 6th Edition
Brlečić Valčić, S. i Crnković-Stumpf, B. (2013). POTREBA ZA PRIBLIŽAVANJEM UPORABNE I FER TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA U SUVREMENOM PRISTUPU VREDNOVANJU PODUZEĆA. Ekonomska misao i praksa, (2), 379-396. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/112605
MLA 8th Edition
Brlečić Valčić, Sonja i Branka Crnković-Stumpf. "POTREBA ZA PRIBLIŽAVANJEM UPORABNE I FER TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA U SUVREMENOM PRISTUPU VREDNOVANJU PODUZEĆA." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2013, str. 379-396. https://hrcak.srce.hr/112605. Citirano 29.11.2020.
Chicago 17th Edition
Brlečić Valčić, Sonja i Branka Crnković-Stumpf. "POTREBA ZA PRIBLIŽAVANJEM UPORABNE I FER TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA U SUVREMENOM PRISTUPU VREDNOVANJU PODUZEĆA." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2013): 379-396. https://hrcak.srce.hr/112605
Harvard
Brlečić Valčić, S., i Crnković-Stumpf, B. (2013). 'POTREBA ZA PRIBLIŽAVANJEM UPORABNE I FER TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA U SUVREMENOM PRISTUPU VREDNOVANJU PODUZEĆA', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 379-396. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/112605 (Datum pristupa: 29.11.2020.)
Vancouver
Brlečić Valčić S, Crnković-Stumpf B. POTREBA ZA PRIBLIŽAVANJEM UPORABNE I FER TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA U SUVREMENOM PRISTUPU VREDNOVANJU PODUZEĆA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2013 [pristupljeno 29.11.2020.];(2):379-396. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112605
IEEE
S. Brlečić Valčić i B. Crnković-Stumpf, "POTREBA ZA PRIBLIŽAVANJEM UPORABNE I FER TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI PODUZEĆA U SUVREMENOM PRISTUPU VREDNOVANJU PODUZEĆA", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 379-396, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112605. [Citirano: 29.11.2020.]

Sažetak
Procjena vrijednosti poduzeća s namjerom nastavka poslovanja okosnica je i najvažniji dio u kontekstu kupoprodaje poduzeća ili strategije upravljanja na način da se maksimizira njegova vrijednost. U kompleksnom procesu vrednovanja najvažnija je informacija koja se samom procjenom dobiva. Iako cijena određenog poduzeća kod kupoprodaje često ovisi o psihološkim faktorima investitora, a nerijetko se određuje i prije samog vrednovanja, informacija o uporabnoj vrijednosti poduzeća i vrijednosti koja se za poduzeće može postići na tržištu na dan vrednovanja vrlo je bitna kako za investitora, tako i za prodavatelja. Do danas je razvijeno mnoštvo ekonomskih modela za procjenu vrijednosti poduzeća, međutim, kompleksnost problema kreiranja kvantitativnog modela koji će moći obuhvatiti sve parametre koji utječu na stvaranje i akumuliranje vrijednosti, kao i onih koji određuju njegovu konačnu cijenu na tržištu konstantno se istražuje. U radu se tako definira važnost približavanja uporabne i fer tržišne vrijednosti poduzeća te u skladu s time i suvremeniji pristup samom vrednovanju.

Ključne riječi
uporabna vrijednost poduzeća; fer tržišna vrijednost poduzeća; procjena vrijednosti poduzeća; suvremeni pristup vrednovanju poduzeća

Hrčak ID: 112605

URI
https://hrcak.srce.hr/112605

Posjeta: 2.118 *