hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Stvaranje inkluzivne kulture škole

Đurđica Ivančić ; Osnovna škola “Nad lipom”, Nad lipom 13/1, Zagreb, Hrvatska
Zrinjka Stančić ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Odsjek za inkluzivnu edukaciju, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (438 KB) str. 139-157 preuzimanja: 4.797* citiraj
APA 6th Edition
Ivančić, Đ. i Stančić, Z. (2013). Stvaranje inkluzivne kulture škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2), 139-157. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/112818
MLA 8th Edition
Ivančić, Đurđica i Zrinjka Stančić. "Stvaranje inkluzivne kulture škole." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 49, br. 2, 2013, str. 139-157. https://hrcak.srce.hr/112818. Citirano 08.12.2019.
Chicago 17th Edition
Ivančić, Đurđica i Zrinjka Stančić. "Stvaranje inkluzivne kulture škole." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 49, br. 2 (2013): 139-157. https://hrcak.srce.hr/112818
Harvard
Ivančić, Đ., i Stančić, Z. (2013). 'Stvaranje inkluzivne kulture škole', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49(2), str. 139-157. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/112818 (Datum pristupa: 08.12.2019.)
Vancouver
Ivančić Đ, Stančić Z. Stvaranje inkluzivne kulture škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 08.12.2019.];49(2):139-157. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112818
IEEE
Đ. Ivančić i Z. Stančić, "Stvaranje inkluzivne kulture škole", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.49, br. 2, str. 139-157, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112818. [Citirano: 08.12.2019.]

Sažetak
Govoreći u suvremenom kontekstu o obrazovanju i školi kao prenositelju obrazovanja, neizostavno govorimo o kulturi u obrazovanju, odnosno o kulturi škole. U radu se posebno analizira pojam inkluzivne kulture obrazovanja i pregledno se razmatraju njezini čimbenici u odnosu na inkluzivnu orijentaciju, inkluzivni etos i inkluzivno djelovanje. Razmatra se potreba praćenja i unapređivanja kvalitete inkluzivne kulture škole putem pokazatelja inkluzivnosti implementiranih u samovrednovanje rada škola koji će omogućiti bolju kvalitetu školovanja učenika s teškoćama. Zaključno se kritički analizira stanje inkluzivne kulture u hrvatskom obrazovnom sustavu naspram postojeće zakonske regulative i svjetskih trendova s naglaskom na sveobuhvatno razvijanje inkluzivnih sustava podrške u školama.

Ključne riječi
kultura u obrazovanju; inkluzivna kultura škole; učenici s teškoćama; pokazatelji inkluzivne kvalitete škole; sustavi inkluzivne podrške

Hrčak ID: 112818

URI
https://hrcak.srce.hr/112818

[engleski]

Posjeta: 6.075 *