APA 6th Edition Novak-Milić, J. i Gulešić-Machata, M. (2006). Međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika. Lahor, 1 (1), 69-82. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/10867
MLA 8th Edition Novak-Milić, Jasna i Milvia Gulešić-Machata. "Međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika." Lahor, vol. 1, br. 1, 2006, str. 69-82. https://hrcak.srce.hr/10867. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition Novak-Milić, Jasna i Milvia Gulešić-Machata. "Međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika." Lahor 1, br. 1 (2006): 69-82. https://hrcak.srce.hr/10867
Harvard Novak-Milić, J., i Gulešić-Machata, M. (2006). 'Međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika', Lahor, 1(1), str. 69-82. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/10867 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver Novak-Milić J, Gulešić-Machata M. Međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika. Lahor [Internet]. 2006 [pristupljeno 13.04.2021.];1(1):69-82. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/10867
IEEE J. Novak-Milić i M. Gulešić-Machata, "Međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika", Lahor, vol.1, br. 1, str. 69-82, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/10867. [Citirano: 13.04.2021.]
Sažetak Početno učenje i usvajanje hrvatskoga kao stranoga i drugoga jezika podrazumijeva svladavanje niza gramatičkih i leksičkih činjenica, ali i postizanje određene razine međukulturne sposobnosti ili kompetencije. Međutim, poučavanju se i razvijanju te kompetencije u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika i drugoga jezika pridaje nedovoljna pozornost. Suvremeni pristupi nastavi stranoga i drugoga jezika zahtijevaju aktivniju ulogu i nastavnika i učenika u postizanju međukulturne kompetencije, koja se u današnje vrijeme opće globalizacije nameće kao jedan od najvažnijih ciljeva općega odgoja i obrazovanja, pa tako i nastave jezika. U članku se iznose opće činjenice o međukulturalnoj kompetenciji i osnovnim načelima njezina poučavanja, ali i mogućnostima primjene postojećih okvira i pristupa u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika i drugoga jezika.