Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KOMUNIKACIJOM DO KONKURENTSKIH PREDNOSTI

Neven Garača ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici, Virovitica, Hrvatska
Milijanka Ratković ; Visoka škola za menadžment i poslovne komunikacije, Sremski Karlovci, Srbija
Saša Raletić ; Visoka škola za menadžment i poslovne komunikacije, Sremski Karlovci, Srbija


Puni tekst: engleski pdf 361 Kb

str. 361-371

preuzimanja: 1.200

citiraj


Sažetak

U suvremenom globaliziranom i umreženom svijetu poslovne organizacije da bi opstale na tržištu moraju stvoriti i održati sposobnost pobjeđivanja svojih suparnika u tržišnom natjecanju. Kako bi to uspjele poslovne organizacije moraju nalaziti odgovor na pitanje kako nešto učiniti bolje i/ili drugačije od konkurenata, a što će prihvatiti potencijalni potrošači. U teoriji i praksi ovakvo djelovanje poznato je kao stretegijski menadžment. Da bi ostvarila svoje ciljeve poslovna organizacija komunicira sa svojom okolinom, a time i komunikacija postaje važan dio strategijskog menadžmenta. Okolina se može najjednostavnije promatrati kao unutarnja i vanjska. Komunikacija sa unutarnjom okolinom ima za cilj proizvesti, stvoriti proizvod ili uslugu, a komunikacija sa vanjskom okolinom prodati proizvod ili uslugu. Proces razmjene počinje i završava komunikacijom, tako komunikacija postaje i alat i područje za ostvarivanje konkurentske prednosti. Zadovoljstvo potrošača ne može se postići bez zadovoljstva ljudi koji sa tim potrošačima komuniciraju direktno ili indirektno.

Ključne riječi

komunikacija; upravljanje; konkurentska prednost

Hrčak ID:

113096

URI

https://hrcak.srce.hr/113096

Datum izdavanja:

20.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.087 *