Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom

Chris Adalikwu ; HUFS College of Business


Puni tekst: hrvatski pdf 723 Kb

str. 1057-1068

preuzimanja: 658

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 723 Kb

str. 1057-1068

preuzimanja: 472

citiraj


Sažetak

Ovo istraživanje zauzima gledište upravljanja razredom, a cilj mu je analizirati interakciju između studenata i mentora na razrednim Facebook stranicama i društveno umrežavanje studenata putem Facebook-a, a s pomoću funkcija koje Facebook pruža. Istraživanje se usredotočuje na mišljenje studenata o Facebook-u kao razrednoj internetskoj stranici. Rezultati istraživanja pokazuju da većina studenata ima pozitivan stav prema svojim razrednim Facebook mrežnim stranicama u smislu sučelja sustava, razmjenjivanja osjećaja i komunikacije informacija. Kvalitativna analiza iznjedrila je pet tema: ulogu razrednog vođe, dijeljenje znanja, sučelje sustava, ulogu mentora i vrijednost razredne mrežne stranice.

Ključne riječi

razredna mrežna stranica; pozitivan stav; društveno umrežavanje

Hrčak ID:

113285

URI

https://hrcak.srce.hr/113285

Datum izdavanja:

20.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.160 *