hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom

Chris Adalikwu ; HUFS College of Business

Puni tekst: hrvatski, pdf (723 KB) str. 1057-1068 preuzimanja: 441* citiraj
APA 6th Edition
Adalikwu, C. (2013). Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1057-1068. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113285
MLA 8th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 4, 2013, str. 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285. Citirano 03.12.2020.
Chicago 17th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education 15, br. 4 (2013): 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285
Harvard
Adalikwu, C. (2013). 'Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom', Croatian Journal of Education, 15(4), str. 1057-1068. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113285 (Datum pristupa: 03.12.2020.)
Vancouver
Adalikwu C. Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 03.12.2020.];15(4):1057-1068. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113285
IEEE
C. Adalikwu, "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 4, str. 1057-1068, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113285. [Citirano: 03.12.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (723 KB) str. 1057-1068 preuzimanja: 282* citiraj
APA 6th Edition
Adalikwu, C. (2013). An Exploratory Study of Facebook Integration into Classroom Management. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1057-1068. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113285
MLA 8th Edition
Adalikwu, Chris. "An Exploratory Study of Facebook Integration into Classroom Management." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 4, 2013, str. 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285. Citirano 03.12.2020.
Chicago 17th Edition
Adalikwu, Chris. "An Exploratory Study of Facebook Integration into Classroom Management." Croatian Journal of Education 15, br. 4 (2013): 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285
Harvard
Adalikwu, C. (2013). 'An Exploratory Study of Facebook Integration into Classroom Management', Croatian Journal of Education, 15(4), str. 1057-1068. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113285 (Datum pristupa: 03.12.2020.)
Vancouver
Adalikwu C. An Exploratory Study of Facebook Integration into Classroom Management. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 03.12.2020.];15(4):1057-1068. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113285
IEEE
C. Adalikwu, "An Exploratory Study of Facebook Integration into Classroom Management", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 4, str. 1057-1068, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113285. [Citirano: 03.12.2020.]

Sažetak
Ovo istraživanje zauzima gledište upravljanja razredom, a cilj mu je analizirati interakciju između studenata i mentora na razrednim Facebook stranicama i društveno umrežavanje studenata putem Facebook-a, a s pomoću funkcija koje Facebook pruža. Istraživanje se usredotočuje na mišljenje studenata o Facebook-u kao razrednoj internetskoj stranici. Rezultati istraživanja pokazuju da većina studenata ima pozitivan stav prema svojim razrednim Facebook mrežnim stranicama u smislu sučelja sustava, razmjenjivanja osjećaja i komunikacije informacija. Kvalitativna analiza iznjedrila je pet tema: ulogu razrednog vođe, dijeljenje znanja, sučelje sustava, ulogu mentora i vrijednost razredne mrežne stranice.

Ključne riječi
razredna mrežna stranica; pozitivan stav; društveno umrežavanje

Hrčak ID: 113285

URI
https://hrcak.srce.hr/113285

[engleski]

Posjeta: 1.336 *