hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

Usvajanje pojma/pojmova funkcije u programiranoj nastavi koja se izvodi u računalnom kabinetu

Ružica Vukobratović ; High school “Isidora Sekulić”
Đurđica Takači ; Faculty of Sciences, University of Novi Sad
Ivana Milanović ; High school “Isidora Sekulić”

Fulltext: croatian, pdf (1 MB) pages 1121-1147 downloads: 242* cite
APA 6th Edition
Vukobratović, R., Takači, Đ. & Milanović, I. (2013). Usvajanje pojma/pojmova funkcije u programiranoj nastavi koja se izvodi u računalnom kabinetu. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1121-1147. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/113279
MLA 8th Edition
Vukobratović, Ružica, et al. "Usvajanje pojma/pojmova funkcije u programiranoj nastavi koja se izvodi u računalnom kabinetu." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 4, 2013, pp. 1121-1147. https://hrcak.srce.hr/113279. Accessed 24 Nov. 2020.
Chicago 17th Edition
Vukobratović, Ružica, Đurđica Takači and Ivana Milanović. "Usvajanje pojma/pojmova funkcije u programiranoj nastavi koja se izvodi u računalnom kabinetu." Croatian Journal of Education 15, no. 4 (2013): 1121-1147. https://hrcak.srce.hr/113279
Harvard
Vukobratović, R., Takači, Đ., and Milanović, I. (2013). 'Usvajanje pojma/pojmova funkcije u programiranoj nastavi koja se izvodi u računalnom kabinetu', Croatian Journal of Education, 15(4), pp. 1121-1147. Available at: https://hrcak.srce.hr/113279 (Accessed 24 November 2020)
Vancouver
Vukobratović R, Takači Đ, Milanović I. Usvajanje pojma/pojmova funkcije u programiranoj nastavi koja se izvodi u računalnom kabinetu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2020 November 24];15(4):1121-1147. Available from: https://hrcak.srce.hr/113279
IEEE
R. Vukobratović, Đ. Takači and I. Milanović, "Usvajanje pojma/pojmova funkcije u programiranoj nastavi koja se izvodi u računalnom kabinetu", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 4, pp. 1121-1147, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/113279. [Accessed: 24 November 2020]
Fulltext: english, pdf (1 MB) pages 1121-1147 downloads: 152* cite
APA 6th Edition
Vukobratović, R., Takači, Đ. & Milanović, I. (2013). Acquiring the Concept/Concepts of Function through Programmed Instruction in a Computer Classroom. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1121-1147. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/113279
MLA 8th Edition
Vukobratović, Ružica, et al. "Acquiring the Concept/Concepts of Function through Programmed Instruction in a Computer Classroom." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 4, 2013, pp. 1121-1147. https://hrcak.srce.hr/113279. Accessed 24 Nov. 2020.
Chicago 17th Edition
Vukobratović, Ružica, Đurđica Takači and Ivana Milanović. "Acquiring the Concept/Concepts of Function through Programmed Instruction in a Computer Classroom." Croatian Journal of Education 15, no. 4 (2013): 1121-1147. https://hrcak.srce.hr/113279
Harvard
Vukobratović, R., Takači, Đ., and Milanović, I. (2013). 'Acquiring the Concept/Concepts of Function through Programmed Instruction in a Computer Classroom', Croatian Journal of Education, 15(4), pp. 1121-1147. Available at: https://hrcak.srce.hr/113279 (Accessed 24 November 2020)
Vancouver
Vukobratović R, Takači Đ, Milanović I. Acquiring the Concept/Concepts of Function through Programmed Instruction in a Computer Classroom. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2020 November 24];15(4):1121-1147. Available from: https://hrcak.srce.hr/113279
IEEE
R. Vukobratović, Đ. Takači and I. Milanović, "Acquiring the Concept/Concepts of Function through Programmed Instruction in a Computer Classroom", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 4, pp. 1121-1147, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/113279. [Accessed: 24 November 2020]

Abstracts
U nastavi matematike pojam/pojmovi funkcije vrlo su bitni, no također i vrlo zahtjevni. Stoga se postupno uvode u nastavni proces ovisno o dobi učenika. Razvoj matematike i obrazovne tehnologije omogućava raznolike pristupe pri upoznavanju učenika s tim pojmovima, kao i raznolike pristupe testiranju stupnja njihove usvojenosti od učenika. Ovaj rad navodi mogućnost usvajanja pojmova funkcije putem programirane nastave, primjenom kartezijanske metode, u kojoj se obrazovni prostor predstavlja „točkom“ koja se sastoji od šest komponenti. Jedna od tih navedenih komponenti su mediji, koji se koriste za usvajanje novoga nastavnog sadržaja, no i za testiranje onoga što su učenici uistinu usvojili, npr. u području funkcije. Ovaj pristup osigurava postojanje izravne petlje povratne veze, pa se nastava matematike organizira kao praktičan proces.
Navedeno se učinkovito provodi u računalnom kabinetu putem programirane nastave i primjenom odgovarajućih alata i obrazovnoga računalnog softvera.

Keywords
kartezijanska metoda; izravna petlja povratne veze, obrazovni računalni softver, mediji

Hrčak ID: 113279

URI
https://hrcak.srce.hr/113279

[english]

Visits: 647 *