Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Usvajanje pojma/pojmova funkcije u programiranoj nastavi koja se izvodi u računalnom kabinetu

Ružica Vukobratović ; High school “Isidora Sekulić”
Đurđica Takači ; Faculty of Sciences, University of Novi Sad
Ivana Milanović ; High school “Isidora Sekulić”


Puni tekst: engleski pdf 1.150 Kb

str. 1121-1147

preuzimanja: 378

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 1.150 Kb

str. 1121-1147

preuzimanja: 439

citiraj


Sažetak

U nastavi matematike pojam/pojmovi funkcije vrlo su bitni, no također i vrlo zahtjevni. Stoga se postupno uvode u nastavni proces ovisno o dobi učenika. Razvoj matematike i obrazovne tehnologije omogućava raznolike pristupe pri upoznavanju učenika s tim pojmovima, kao i raznolike pristupe testiranju stupnja njihove usvojenosti od učenika. Ovaj rad navodi mogućnost usvajanja pojmova funkcije putem programirane nastave, primjenom kartezijanske metode, u kojoj se obrazovni prostor predstavlja „točkom“ koja se sastoji od šest komponenti. Jedna od tih navedenih komponenti su mediji, koji se koriste za usvajanje novoga nastavnog sadržaja, no i za testiranje onoga što su učenici uistinu usvojili, npr. u području funkcije. Ovaj pristup osigurava postojanje izravne petlje povratne veze, pa se nastava matematike organizira kao praktičan proces.
Navedeno se učinkovito provodi u računalnom kabinetu putem programirane nastave i primjenom odgovarajućih alata i obrazovnoga računalnog softvera.

Ključne riječi

kartezijanska metoda; izravna petlja povratne veze, obrazovni računalni softver, mediji

Hrčak ID:

113279

URI

https://hrcak.srce.hr/113279

Datum izdavanja:

20.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.519 *