Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Akcije Turistički cijet, Plavi cijet, Zeleni cvijet i Čovjek kao ključ uspjeha u turizmu kao poticaj razvoja turističke destinacije

Ivan Hegeduš ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Vedrana Detić ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski docx 53 Kb

str. 55-62

preuzimanja: 628

citiraj


Sažetak

Hrvatska turistička zajednica, kao nacionalna organizacija, te Institut društvenih znanosti Ivo Pilar iz Zagreba provode niz projekata i akcija koje danas sve više dobivaju na značajnosti. Njihova je uloga promotivnog karaktera s ciljem da se za kvalitetu i vrijednost Hrvatske i njenih destinacija pročuje i izvan njenih granica. Projekti su usmjereni na naglašavanje kvalitete i uređenosti destinacija Hrvatske, a veliki poziv za suradnju upućen je privatnom i javnom sektoru te građanima.
Plavi cvijet, Zeleni cvijet i Čovjek – ključ uspjeha u turizmu su akcije u sklopu projekta „Volim Hrvatsku“ kojeg provodi Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa sustavom turističkih zajednica, dok akciju Turistički cvijet provodi Institut društvenih znanosti Ivo Pilar - Zagreb u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom radiotelevizijom. Zajednički cilj svih akcija jest da se podigne razina kvalitete življenja u određenoj destinaciji, unaprijedi kvaliteta turističkog proizvoda i turističke ponude, urede i oplemene turistički prostori, turističke destinacije i okoliš, podigne razina gostoljubivosti te stvori klima dobrodošlice.

Ključne riječi

Turistički cvijet; Plavi cvijet; Zeleni cvijet; Čovjek - ključ uspjeha; kvaliteta; uređenost; turistička destinacija

Hrčak ID:

113475

URI

https://hrcak.srce.hr/113475

Datum izdavanja:

20.12.2013.

Posjeta: 1.255 *