Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

HNOS i vjeronauk

Ružica Razum orcid id orcid.org/0000-0002-8215-8404 ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 117 Kb

str. 221-234

preuzimanja: 505

citiraj


Sažetak

Posljednjih desetljeća naprednije zemlje razvijaju i mijenjaju svoje odgojno-obrazovne sustave. I u Hrvatskoj je u tijeku intenzivan i složen rad na unapređenju kvalitete školskoga odgojno-obrazovnog sustava. U ovome članku autorica progovara ponajprije o mogućnostima i poteškoćama suvremene škole. U drugome dijelu kratko predstavlja novìne i izazove koje Hrvatski nacionalni obrazovni standard (HNOS) donosi hrvatskoj školi. U trećemu dijelu ističe presudnu ulogu učitelja u provođenju promjena odgojno-obrazovnoga sustava. Na kraju, kratko ukazuje na promjene koje HNOS donosi vjeronauku.

Ključne riječi

HNOS; hrvatska škola; vjeronauk; učitelj

Hrčak ID:

113770

URI

https://hrcak.srce.hr/113770

Datum izdavanja:

18.9.2006.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.374 *