hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Televizija koja nam dolazi. Od gledatelja do klijenta

Joseph Lluis Burguera ; Valencia, Španjolska

Puni tekst: hrvatski, pdf (119 KB) str. 266-274 preuzimanja: 295* citiraj
APA 6th Edition
Burguera, J.L. (2005). Televizija koja nam dolazi. Od gledatelja do klijenta. Kateheza, 27 (3), 266-274. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113805
MLA 8th Edition
Burguera, Joseph Lluis. "Televizija koja nam dolazi. Od gledatelja do klijenta." Kateheza, vol. 27, br. 3, 2005, str. 266-274. https://hrcak.srce.hr/113805. Citirano 28.10.2021.
Chicago 17th Edition
Burguera, Joseph Lluis. "Televizija koja nam dolazi. Od gledatelja do klijenta." Kateheza 27, br. 3 (2005): 266-274. https://hrcak.srce.hr/113805
Harvard
Burguera, J.L. (2005). 'Televizija koja nam dolazi. Od gledatelja do klijenta', Kateheza, 27(3), str. 266-274. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113805 (Datum pristupa: 28.10.2021.)
Vancouver
Burguera JL. Televizija koja nam dolazi. Od gledatelja do klijenta. Kateheza [Internet]. 2005 [pristupljeno 28.10.2021.];27(3):266-274. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113805
IEEE
J.L. Burguera, "Televizija koja nam dolazi. Od gledatelja do klijenta", Kateheza, vol.27, br. 3, str. 266-274, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113805. [Citirano: 28.10.2021.]

Sažetak
Autor u članku upozorava na krizu aktualnog televizijskog modela i opći osjećaj nezadovoljstva. Postoje mnogi znakovi promjene. Čini se da sve upućuje na to kako će se model analogne televizije uskoro promijeniti emitiranjem digitalne televizije. To pretpostavlja niz promjena u sustavu proizvodnje i u ponuđenim sadržajima. Osim toga, pojavljuju se novi odgojni izazovi, poglavito potreba da se u susretu s novim ponudama njeguje kritička i oštroumna svijest.

Ključne riječi
televizija budućnosti; odgoj i televizija; televizijski gledatelj; televizijski klijent

Hrčak ID: 113805

URI
https://hrcak.srce.hr/113805

[njemački]

Posjeta: 602 *