Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Ocjenjivanje učeničkog napretka

Željka Marović ; Sveti Martin pod Okićem, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 508 Kb

str. 35-56

preuzimanja: 2.101

citiraj


Sažetak

Članak se bavi ocjenjivanjem učeničkog napretka. Nakon nekoliko temeljnih dokimoloških tvrdnji, raspravlja se o svrsi ocjenjivanja. Autorica razmatra neke moguće vrste ocjenjivanja, te podsjeća da svaki nastavnik može imati svoj specifični način ocjenjivanja učenika. Ona opisuje i proces davanja ocjena učenicima, evidentiranje pojedinih ocjena i proces donošenja zaključne ocjene. U završnom dijelu govori i o promjenama koje se očituju pri prijelazu iz tradicionalnog u suvremeno ocjenjivanje.

Ključne riječi

dokimologija; ocjenjivanje; vrste ocjenjivanja; tipovi ocjenjivanja; zadaće; testovi; vrednovanje; problemi u ocjenjivanju; faktori veličine; mjerni instrument; tehnika ispitivanja i ocjenjivanja; ocjenjivanje u praksi; umijeće ocjenjivanja; opasnosti u ocjenjivanju; čimbenici obrazovanja; ocjene; evidencija; izvješća; ljestvica ocjena; promjene u ocjenjivanju

Hrčak ID:

113852

URI

https://hrcak.srce.hr/113852

Datum izdavanja:

18.3.2004.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 4.505 *