Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Odluka za Scilu. Pismene kontrole nastavnog uspjeha u školskom vjeronauku

Bernhard Jendorff ; Justus-Liebig-Universität, Institut für Katholische Theologie, Gießen, Njemačka


Puni tekst: hrvatski pdf 113 Kb

str. 359-367

preuzimanja: 219

citiraj


Sažetak

Principijelna odluka Božjeg naroda da se približi ljudima današnjeg demokratskog i sve više individualističkog i pluralističkog društva, potaknula ga je da služi učenicima s ponudom "vjeronauka". Cijena za to bila je gubitak izrazitog župnokatehetskog profila u školi. Zauzvrat je Crkva koja se uputila u školu u njoj dobila proširen krug slušatelja Božje riječi. Vjeronauk kao kreativni školski predmet bogat metodičkim varijantama, sudjeluje u mjerenju, prosuđivanju, vrednovanju principijelnih teškoća te manje uspješnim učenicima pokazuje učinkovitije nastavne puteve. Ovaj članak formulira 14 uputa koje pomažu u nevolji, kako bi neugodna pismena kontrola nastavnog uspjeha postojala bez većih šteta.

Ključne riječi

razina zahtjeva ispitnih zadataka; radovi/pismeni testovi/provjere/testovi na vjeronauku; radno vrijeme; vrednovanje; mjerilo vrednovanja; tehnika pitanja; pravednost; društvo; informativna funkcija kontrole nastavnog uspjeha; župna kateheza; Crkva kao Crkva koja ide prema; nastavnička očekivanja; rezultat; mjerenje rezultata; kontrola nastavnog uspjeha; metanastava; metode; vjeronauk kao kreativni predmet; religiozni odgoj; test

Hrčak ID:

113890

URI

https://hrcak.srce.hr/113890

Datum izdavanja:

16.12.2002.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 656 *