Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Vrijednosni korijeni motivacije i komunikacije s biblijskim i književnoumjetničkim tekstom u nastavi vjeronauka

Pejo Karlović ; Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 89 Kb

str. 155-161

preuzimanja: 257

citiraj


Sažetak

Autor obrađuje problem motivacije i komunikacije s tekstom imajući na umu vrijednosni sustav u vrijednosno usmjerenoj školi. Pošavši od motivacije za prijem biblijskog i književnoumjetničkog teksta i komunikacije s njim u nastavi vjeronauka i njihovoj artikulaciji na vrijednosnom obzoru, autor nastoji pokazati put do istinske komunikacije s tekstom, kako bi se rasvijetlila problematika autentičnog govora u konkretnom življenju evanđeoskih savjeta. Na kraju se daje slika jednog modela kreativnog komuniciranja s tekstom pod nazivom "model zajedničkog dočitavanja teksta".

Ključne riječi

školski vjeronauk; motivacija u školskom vjeronauku; komunikacija u školskom vjeronauku; biblijski tekstovi u školskom vjeronauku; književnoumjetnički tekstovi u školskom vjeronauku; vrijednosti i školski vjeronauk

Hrčak ID:

113933

URI

https://hrcak.srce.hr/113933

Datum izdavanja:

18.6.2001.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 748 *