hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

The Antitesis: Mass and Consumer Mentality

Tena Martinić ; Faculty of Political Science, University of Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 71-80 preuzimanja: 159* citiraj
APA 6th Edition
Martinić, T. (1984). Oprema masovnog i potrošnog. Politička misao, 21 (1-2), 71-80. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/114218
MLA 8th Edition
Martinić, Tena. "Oprema masovnog i potrošnog." Politička misao, vol. 21, br. 1-2, 1984, str. 71-80. https://hrcak.srce.hr/114218. Citirano 06.12.2019.
Chicago 17th Edition
Martinić, Tena. "Oprema masovnog i potrošnog." Politička misao 21, br. 1-2 (1984): 71-80. https://hrcak.srce.hr/114218
Harvard
Martinić, T. (1984). 'Oprema masovnog i potrošnog', Politička misao, 21(1-2), str. 71-80. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/114218 (Datum pristupa: 06.12.2019.)
Vancouver
Martinić T. Oprema masovnog i potrošnog. Politička misao [Internet]. 1984 [pristupljeno 06.12.2019.];21(1-2):71-80. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/114218
IEEE
T. Martinić, "Oprema masovnog i potrošnog", Politička misao, vol.21, br. 1-2, str. 71-80, 1984. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/114218. [Citirano: 06.12.2019.]

Hrčak ID: 114218

URI
https://hrcak.srce.hr/114218

[hrvatski]

Posjeta: 251 *