hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Utjecaj teorije drame Gustava Freytaga „dobro skrojenih komada“ na suvremenu filmsku dramaturgiju utjelovljenu u djelu "The Writer's Journey" Christophera Voglera

Marina Milivojević-Mađarev ; Akademija umetnosti, Odsjek za dramaturgiju, Novi Sad

Puni tekst: hrvatski, pdf (407 KB) str. 222-229 preuzimanja: 571* citiraj
APA 6th Edition
Milivojević-Mađarev, M. (2013). Utjecaj teorije drame Gustava Freytaga „dobro skrojenih komada“ na suvremenu filmsku dramaturgiju utjelovljenu u djelu "The Writer's Journey" Christophera Voglera. In medias res, 2 (2), 222-229. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/114457
MLA 8th Edition
Milivojević-Mađarev, Marina. "Utjecaj teorije drame Gustava Freytaga „dobro skrojenih komada“ na suvremenu filmsku dramaturgiju utjelovljenu u djelu "The Writer's Journey" Christophera Voglera." In medias res, vol. 2, br. 2, 2013, str. 222-229. https://hrcak.srce.hr/114457. Citirano 25.11.2020.
Chicago 17th Edition
Milivojević-Mađarev, Marina. "Utjecaj teorije drame Gustava Freytaga „dobro skrojenih komada“ na suvremenu filmsku dramaturgiju utjelovljenu u djelu "The Writer's Journey" Christophera Voglera." In medias res 2, br. 2 (2013): 222-229. https://hrcak.srce.hr/114457
Harvard
Milivojević-Mađarev, M. (2013). 'Utjecaj teorije drame Gustava Freytaga „dobro skrojenih komada“ na suvremenu filmsku dramaturgiju utjelovljenu u djelu "The Writer's Journey" Christophera Voglera', In medias res, 2(2), str. 222-229. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/114457 (Datum pristupa: 25.11.2020.)
Vancouver
Milivojević-Mađarev M. Utjecaj teorije drame Gustava Freytaga „dobro skrojenih komada“ na suvremenu filmsku dramaturgiju utjelovljenu u djelu "The Writer's Journey" Christophera Voglera. In medias res [Internet]. 2013 [pristupljeno 25.11.2020.];2(2):222-229. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/114457
IEEE
M. Milivojević-Mađarev, "Utjecaj teorije drame Gustava Freytaga „dobro skrojenih komada“ na suvremenu filmsku dramaturgiju utjelovljenu u djelu "The Writer's Journey" Christophera Voglera", In medias res, vol.2, br. 2, str. 222-229, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/114457. [Citirano: 25.11.2020.]

Sažetak
Film je umetnost koja je sklona konzumiranju najnovijih tehnoloških dostignuća i svedoci smo njegovog prodora u treću dimenziju (npr. film reditelja Džejmsa Kamerona Avatar...). Svojom tehnologijom film je potpuni produkt druge decenije XXI veka, ali priče koje prezentuje moderna tehnologija strukturom fabule pripadaju XIX veku. Zašto je filmu potrebna „starinska“ dramaturgija? Da li to znači da se tehnologije menjaju, ali ne i ljudske potrebe za pričanjem dobre, stare priče? Zašto su se upravo stare forme pokazale kao najbolje za promociju novih medija i tehnologija? I da li smo uspeli u XXI veku makar malo da odmaknemo od XIX? Šta o svemu ovome možemo saznati poređenjem dela Gustava Frajtaga sa delom Kristofera Voglera?

Ključne riječi
analiza scenarističkih modela; putovanje heroja; pričanje priče; dramaturška struktura

Hrčak ID: 114457

URI
https://hrcak.srce.hr/114457

[engleski]

Posjeta: 717 *