hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Masmediji i perspektive kulturnog identiteta u globalnom društvu

Sandra Sokolović ; Beograd, Srbija
Sandra Santrač   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6438-060X ; Centar za razvoj kulture i društva znanja, Srbija

Puni tekst: hrvatski, pdf (358 KB) str. 230-242 preuzimanja: 635* citiraj
APA 6th Edition
Sokolović, S. i Santrač, S. (2013). Masmediji i perspektive kulturnog identiteta u globalnom društvu. In medias res, 2 (2), 230-242. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/114458
MLA 8th Edition
Sokolović, Sandra i Sandra Santrač. "Masmediji i perspektive kulturnog identiteta u globalnom društvu." In medias res, vol. 2, br. 2, 2013, str. 230-242. https://hrcak.srce.hr/114458. Citirano 27.11.2020.
Chicago 17th Edition
Sokolović, Sandra i Sandra Santrač. "Masmediji i perspektive kulturnog identiteta u globalnom društvu." In medias res 2, br. 2 (2013): 230-242. https://hrcak.srce.hr/114458
Harvard
Sokolović, S., i Santrač, S. (2013). 'Masmediji i perspektive kulturnog identiteta u globalnom društvu', In medias res, 2(2), str. 230-242. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/114458 (Datum pristupa: 27.11.2020.)
Vancouver
Sokolović S, Santrač S. Masmediji i perspektive kulturnog identiteta u globalnom društvu. In medias res [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.11.2020.];2(2):230-242. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/114458
IEEE
S. Sokolović i S. Santrač, "Masmediji i perspektive kulturnog identiteta u globalnom društvu", In medias res, vol.2, br. 2, str. 230-242, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/114458. [Citirano: 27.11.2020.]

Sažetak
Ovaj rad govori o značaju perspektive kulturnog identiteta koji ovisi o utjecaju masmedija, novinarske elite i globalizacije, kao i odnosa između medija i menadžmenta. Mediji sa sobom nose sve bitne odlike konkretnog socio-ekonomskog sustava. Oni utječu na ukupne socijalne odnose u društvu, čija je struktura neminovno generirala kulturu i novi menadžment, prije svega u masovnim medijima.Proces globalizacije koncepcijski podrazumijeva ne samo organizacijsku stukturu masmedija nego i sustavno novu poziciju menadžmenta pred kojim su veliki izazovi u izgradnji profesionalnih, odgovornih, ekonomski stabilnih masmedija kao i informacijskih tehnologija.

Ključne riječi
menadžment; masmediji; kultura; kulturni identitet; informacija; novinarske elite

Hrčak ID: 114458

URI
https://hrcak.srce.hr/114458

[engleski]

Posjeta: 1.009 *