hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Ideologija reklame

Tena Martinić

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 118-125 preuzimanja: 850* citiraj
APA 6th Edition
Martinić, T. (1974). Ideologija reklame. Politička misao, 11 (3), 118-125. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/114943
MLA 8th Edition
Martinić, Tena. "Ideologija reklame." Politička misao, vol. 11, br. 3, 1974, str. 118-125. https://hrcak.srce.hr/114943. Citirano 08.12.2019.
Chicago 17th Edition
Martinić, Tena. "Ideologija reklame." Politička misao 11, br. 3 (1974): 118-125. https://hrcak.srce.hr/114943
Harvard
Martinić, T. (1974). 'Ideologija reklame', Politička misao, 11(3), str. 118-125. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/114943 (Datum pristupa: 08.12.2019.)
Vancouver
Martinić T. Ideologija reklame. Politička misao [Internet]. 1974 [pristupljeno 08.12.2019.];11(3):118-125. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/114943
IEEE
T. Martinić, "Ideologija reklame", Politička misao, vol.11, br. 3, str. 118-125, 1974. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/114943. [Citirano: 08.12.2019.]

Hrčak ID: 114943

URI
https://hrcak.srce.hr/114943

Posjeta: 1.340 *