hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Identitet i poslanje magistara teologije te religijske pedagogije i katehetike

Ružica RAZUM   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8215-8404 ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (332 KB) str. 723-741 preuzimanja: 490* citiraj
APA 6th Edition
RAZUM, R. (2013). Identitet i poslanje magistara teologije te religijske pedagogije i katehetike. Bogoslovska smotra, 83 (4), 723-741. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/115777
MLA 8th Edition
RAZUM, Ružica. "Identitet i poslanje magistara teologije te religijske pedagogije i katehetike." Bogoslovska smotra, vol. 83, br. 4, 2013, str. 723-741. https://hrcak.srce.hr/115777. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
RAZUM, Ružica. "Identitet i poslanje magistara teologije te religijske pedagogije i katehetike." Bogoslovska smotra 83, br. 4 (2013): 723-741. https://hrcak.srce.hr/115777
Harvard
RAZUM, R. (2013). 'Identitet i poslanje magistara teologije te religijske pedagogije i katehetike', Bogoslovska smotra, 83(4), str. 723-741. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/115777 (Datum pristupa: 12.11.2019.)
Vancouver
RAZUM R. Identitet i poslanje magistara teologije te religijske pedagogije i katehetike. Bogoslovska smotra [Internet]. 2013 [pristupljeno 12.11.2019.];83(4):723-741. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/115777
IEEE
R. RAZUM, "Identitet i poslanje magistara teologije te religijske pedagogije i katehetike", Bogoslovska smotra, vol.83, br. 4, str. 723-741, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/115777. [Citirano: 12.11.2019.]

Sažetak
U prvome dijelu ovoga članka riječ je općenito o identitetu i o obrazovanju kao važnome čimbeniku u izgradnji identiteta te o nekim poteškoćama definiranja identiteta magistara teologije i magistara religijske pedagogije i katehetike. U drugome dijelu promišlja se o nekim elementima važnim za razumijevanje atributivnog identiteta magistara teologije i religijske pedagogije i katehetike. Posebna se pozornost usmjerava na stanje društveno-humanstičkih znanosti u suvremenome svijetu, koje su podcijenjene, na stanje teologije koja dijeli njihovu sudbinu, te na odnos Crkve prema visokim teološkim učilištima. U trećem dijelu promišlja se o obrazovanju u perspektivi izgradnje identiteta i poslanja. U tom kontekstu pozornost se daje poglavito dvjema dimenzijama identiteta magistara teologije te religijske pedagogije i katehetike: teološko-kršćanskoj i profesionalnoj. Za razumijevanje teološko-kršćanske dimenzije valja uzeti u obzir stvarnost poziva i rasploživost odaziva. Profesionalna pak dimenzija zahtijeva sustavnu i primjerenu zahtjevima konkretne prakse inicijalnu i trajnu formaciju. U četvrtom, posljednjem dijelu, navode se i kratko objašnjavaju neki zadatci s ciljem osnaživanja identiteta i boljeg profiliranja poslanja magistara teologije te magistara religijske pedagogije i katehetike.

Ključne riječi
identitet; poslanje; magistar teologije i magistar religijske pedagogije i katehetike; poziv; inicijalna formacija; trajna formacija

Hrčak ID: 115777

URI
https://hrcak.srce.hr/115777

[engleski]

Posjeta: 759 *