Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ASSESSING TOURIST SATISFACTION WITH THE FACILITIES PROVIDED AT LANGKAWI ISLAND GATEWAY JETTY TERMINALS

Shardy Abdullah
Arman A. Razak
Azizan Marzuki
Mastara Jaafar


Puni tekst: engleski pdf 310 Kb

preuzimanja: 1.788

citiraj


Sažetak

Kako bi povećala privlačnost i razinu zadovoljstva na turističkim destinacijama, vlada je osigurala brojne popratne sadržaje. Ti su popratni sadržaji smješteni na raznim lokacijama, uključujući lučke terminale koji imaju funkciju polazišta za turističke destinacije, posebno one smještene na otocima. Glavni cilj ove studije je ocjena razine zadovoljstva turista pruženim sadržajima na lučkim terminalima. Kako bi se taj cilj postigao, provedeno je istraživanje na 3 odabrana lučka terminala za otočje Langkawi. Kako bi se došlo do potrebnih podataka provedena je anketa gdje su turistima koji su posjetili otočje Langkawi podijeljeni upitnici. Zatim je 437 upitnika podvrgnuto metodi statističke analize. Rezultati pokazuju da je ukupna razina zadovoljstva turista pruženim sadržajima na lučkim terminalima niža od zadovoljavajuće. Ova je studija također pokazala da razina zadovoljstva kod turista ne utječe na njihovu odluku da ponovno posjete otočje Langkawi, ali utječe na njihovu odluku o odabiru alternativnih polazišta pri njegovoj posjeti.

Ključne riječi

zadovoljstvo turista; sadržaji; lučki terminal; polazište

Hrčak ID:

118680

URI

https://hrcak.srce.hr/118680

Datum izdavanja:

2.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.569 *