Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju

Tatjana Kovačević ; Primary school Turanj, Karlovac
Siniša Opić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 312 Kb

str. 95-112

preuzimanja: 7.809

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 312 Kb

str. 95-112

preuzimanja: 927

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika primarnog obrazovanja. Modificirana verzija Upitnika o školskom nasilju (Buljan Flander, Karlović, Štimac, 2003) primijenjena je na uzorku od 232 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda u četiri karlovačke osnovne škole. Prvim je ispitivanjem utvrđena kvaliteta međuljudskih odnosa i učestalost druženja učenika, a nakon primjene deset tradicijskih igara, u lipnju 2010. godine, provedeno je finalno ispitivanje. Dvjema hipotezama pretpostavljeno je postojanje statistički značajne razlike u kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika prije i nakon provođenja tradicijskih igara. Rezultati istraživanja pokazali su poboljšanje međuljudskih odnosa među učenicima u razredu te porast druženja učenika izvan nastave nakon provođenja tradicijskih igara u školi.

Ključne riječi

druženje učenika; međuljudski odnosi; primarno obrazovanje; tradicijska igra

Hrčak ID:

117853

URI

https://hrcak.srce.hr/117853

Datum izdavanja:

18.2.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 10.019 *