hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Stavovi veleučilišnih studenata informatike o hrvatskom sustavu visokog obrazovanja, upisanom studiju i uvjetima studiranja

Goran Kozina ; University Nord, Sveučilišni centar Varaždin, 104. brigade 3, 42000 Varaždin, Croatia
Darko Dukić ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Physics, Trg Ljudevita Gaja 6, 31000 Osijek, Croatia
Damira Keček ; University Nord, Sveučilišni centar Varaždin, 104. brigade 3, 42000 Varaždin, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (812 KB) str. 359-364 preuzimanja: 248* citiraj
APA 6th Edition
Kozina, G., Dukić, D. i Keček, D. (2014). Stavovi veleučilišnih studenata informatike o hrvatskom sustavu visokog obrazovanja, upisanom studiju i uvjetima studiranja. Tehnički vjesnik, 21 (2), 359-364. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/120388
MLA 8th Edition
Kozina, Goran, et al. "Stavovi veleučilišnih studenata informatike o hrvatskom sustavu visokog obrazovanja, upisanom studiju i uvjetima studiranja." Tehnički vjesnik, vol. 21, br. 2, 2014, str. 359-364. https://hrcak.srce.hr/120388. Citirano 03.03.2021.
Chicago 17th Edition
Kozina, Goran, Darko Dukić i Damira Keček. "Stavovi veleučilišnih studenata informatike o hrvatskom sustavu visokog obrazovanja, upisanom studiju i uvjetima studiranja." Tehnički vjesnik 21, br. 2 (2014): 359-364. https://hrcak.srce.hr/120388
Harvard
Kozina, G., Dukić, D., i Keček, D. (2014). 'Stavovi veleučilišnih studenata informatike o hrvatskom sustavu visokog obrazovanja, upisanom studiju i uvjetima studiranja', Tehnički vjesnik, 21(2), str. 359-364. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/120388 (Datum pristupa: 03.03.2021.)
Vancouver
Kozina G, Dukić D, Keček D. Stavovi veleučilišnih studenata informatike o hrvatskom sustavu visokog obrazovanja, upisanom studiju i uvjetima studiranja. Tehnički vjesnik [Internet]. 2014 [pristupljeno 03.03.2021.];21(2):359-364. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/120388
IEEE
G. Kozina, D. Dukić i D. Keček, "Stavovi veleučilišnih studenata informatike o hrvatskom sustavu visokog obrazovanja, upisanom studiju i uvjetima studiranja", Tehnički vjesnik, vol.21, br. 2, str. 359-364, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/120388. [Citirano: 03.03.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (812 KB) str. 359-364 preuzimanja: 351* citiraj
APA 6th Edition
Kozina, G., Dukić, D. i Keček, D. (2014). Attitudes of polytechnic students in informatics on the Croatian higher education system, the chosen course of study and study conditions. Tehnički vjesnik, 21 (2), 359-364. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/120388
MLA 8th Edition
Kozina, Goran, et al. "Attitudes of polytechnic students in informatics on the Croatian higher education system, the chosen course of study and study conditions." Tehnički vjesnik, vol. 21, br. 2, 2014, str. 359-364. https://hrcak.srce.hr/120388. Citirano 03.03.2021.
Chicago 17th Edition
Kozina, Goran, Darko Dukić i Damira Keček. "Attitudes of polytechnic students in informatics on the Croatian higher education system, the chosen course of study and study conditions." Tehnički vjesnik 21, br. 2 (2014): 359-364. https://hrcak.srce.hr/120388
Harvard
Kozina, G., Dukić, D., i Keček, D. (2014). 'Attitudes of polytechnic students in informatics on the Croatian higher education system, the chosen course of study and study conditions', Tehnički vjesnik, 21(2), str. 359-364. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/120388 (Datum pristupa: 03.03.2021.)
Vancouver
Kozina G, Dukić D, Keček D. Attitudes of polytechnic students in informatics on the Croatian higher education system, the chosen course of study and study conditions. Tehnički vjesnik [Internet]. 2014 [pristupljeno 03.03.2021.];21(2):359-364. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/120388
IEEE
G. Kozina, D. Dukić i D. Keček, "Attitudes of polytechnic students in informatics on the Croatian higher education system, the chosen course of study and study conditions", Tehnički vjesnik, vol.21, br. 2, str. 359-364, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/120388. [Citirano: 03.03.2021.]

Sažetak
Reforma hrvatskog visokog obrazovanja bila je inicirana nužnošću podizanja njegove kvalitete i konkurentnosti, stavljanja sveučilišta, veleučilišta i visokih škola u funkciju bržeg ekonomskog i društvenog razvoja, te integracije cjelokupnog sustava u međunarodni obrazovni prostor. Intencija ovog rada bila je utvrditi kakvi su, u kontekstu poduzetih reformi, stavovi veleučilišnih studenata informatike o sustavu visokog obrazovanja, upisanom studiju i uvjetima studiranja. Istraživanjem se nastojala stvoriti informacijska podloga koja je neophodna za objektivnu ocjenu i prosudbu promjena koje su nastupile kao rezultat implementacije bolonjskog procesa. U radu su također ispitane razlike u percepciji između studenata informatike i njihovih kolega upisanih na ostale studije. Dobiveni rezultati pokazuju da veleučilišni studenti ne percipiraju sustav visokog obrazovanja, upisani studij i uvjete studiranja u dovoljnoj mjeri pozitivno, što ukazuje na potrebu njihovog daljnjeg preoblikovanja. Posebno je upozoravajući nalaz da su ocjene studenata upisanih na studije iz područja informatike uglavnom niže od ocjena ostalih studenata. Važnost ove studije proizlazi iz činjenice da su mišljenja hrvatskih veleučilišnih studenata o analiziranim pitanjima bila do sada zanemarena.

Ključne riječi
bolonjski proces; hrvatski sustav visokog obrazovanja; informacijska podloga; ocjena upisanog studija; uvjeti studiranja; veleučilišni studenti informatike

Hrčak ID: 120388

URI
https://hrcak.srce.hr/120388

[engleski]

Posjeta: 925 *