Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Odgoj i obrazovanje za okoliš i njegov utjecaj na djecu

Martina Rajšp ; Faculty of Education, University of Maribor
Samo Fošnarič ; Faculty of Education, University of Maribor


Puni tekst: hrvatski pdf 357 Kb

str. 119-148

preuzimanja: 969

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 357 Kb

str. 119-148

preuzimanja: 486

citiraj


Sažetak

Obrazovanje za okoliš možemo poimati kao obrazovanje za ljepši i bolji život. Znamo da ako naš planet želimo očuvati za buduće generacije, da onda moramo drastično promijeniti stil života. U ovome radu objasnit ćemo koncept obrazovanja za okoliš i staviti naglasak na važnost ekološke pismenosti. Nadalje, predstavit ćemo rezultate istraživanja koje je provedeno na uzorku od 56 nastavnika u prvoj trijadi s ukupno 823 učenika. Identificirali smo prisutnost obrazovanja za okoliš u procesu godišnjeg akcijskog planiranja škola, realizacije obrazovanja za okoliš i spremnost mlađih učenika da kohabitiraju s prirodom. Napokon, naši rezultati ukazuju na to da što učestalije nastavnici planiraju aktivnosti vezane uz okoliš, da ih više i izvode. Kod brojnijeg izvođenja aktivnosti u okolišu, učenici postaju svjesni okoliša i u slobodno vrijeme.

Ključne riječi

kohabitacija s prirodom; odgoj i obrazovanje za okoliš; proces planiranja; proces izvođenja; prva trijada

Hrčak ID:

120166

URI

https://hrcak.srce.hr/120166

Datum izdavanja:

26.3.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.011 *