SOCIO-DEMOGRAFSKA OBILJEŽJA KAO FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA
Sanja Bijakšić
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Brano Markić
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Slavo Kukić
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
APA 6th Edition Bijakšić, S., Markić, B. i Kukić, S. (2014). SOCIO-DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AS FACTOR OF CONSUMERS’ BEHAVIOR. Informatologia, 47 (1), 1-11. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/120461
MLA 8th Edition Bijakšić, Sanja, et al. "SOCIO-DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AS FACTOR OF CONSUMERS’ BEHAVIOR." Informatologia, vol. 47, br. 1, 2014, str. 1-11. https://hrcak.srce.hr/120461. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition Bijakšić, Sanja, Brano Markić i Slavo Kukić. "SOCIO-DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AS FACTOR OF CONSUMERS’ BEHAVIOR." Informatologia 47, br. 1 (2014): 1-11. https://hrcak.srce.hr/120461
Harvard Bijakšić, S., Markić, B., i Kukić, S. (2014). 'SOCIO-DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AS FACTOR OF CONSUMERS’ BEHAVIOR', Informatologia, 47(1), str. 1-11. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/120461 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver Bijakšić S, Markić B, Kukić S. SOCIO-DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AS FACTOR OF CONSUMERS’ BEHAVIOR. Informatologia [Internet]. 2014 [pristupljeno 04.03.2021.];47(1):1-11. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/120461
IEEE S. Bijakšić, B. Markić i S. Kukić, "SOCIO-DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AS FACTOR OF CONSUMERS’ BEHAVIOR", Informatologia, vol.47, br. 1, str. 1-11, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/120461. [Citirano: 04.03.2021.]
Sažetak Upravljanje znanjem je opći okvir, koncept koji obuhvaća proces otkrivanje znanja, tehnike učenja i skup algoritama data mininga. Rad istražuje mogućnosti i prednosti nadziranog učenja i baze znanja unutar cjeline upravljanja znanjem u procesu istraživanja tržišta. Upravljanje znanjem je koncept organiziranja, ekstrakcije, distribucije i uporabe znanja unutar organizacije. Krajnji cilj je dodavanje novih znanja u svim funkcijskim područijima i uporabe tog znanja radi postizanja strategijskih prednosti i realizacije definiranih i prihvaćenih ciljeva organizacije. Rad se fokusira na marketing i otkrivanje ponašanja kupaca određeno njihovim demografskim obilježjima.U radu je pokazano da nadzirano učenje i baza znanja kao komponente upravljanja znanjem se mogu uspješno implementirati u marketingu za opisivanje i predviđanje ponašanja kupaca.