hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Development of Phonological Awareness and Learning to Read: Three-Years Longitudinal Study

Svjetlana Kolić-Vehovec

Puni tekst: hrvatski, pdf (9 MB) str. 17-32 preuzimanja: 562* citiraj
APA 6th Edition
Kolić-Vehovec, S. (2003). Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (1), 17-32. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/11618
MLA 8th Edition
Kolić-Vehovec, Svjetlana. "Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 39, br. 1, 2003, str. 17-32. https://hrcak.srce.hr/11618. Citirano 25.08.2019.
Chicago 17th Edition
Kolić-Vehovec, Svjetlana. "Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 39, br. 1 (2003): 17-32. https://hrcak.srce.hr/11618
Harvard
Kolić-Vehovec, S. (2003). 'Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39(1), str. 17-32. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/11618 (Datum pristupa: 25.08.2019.)
Vancouver
Kolić-Vehovec S. Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2003 [pristupljeno 25.08.2019.];39(1):17-32. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11618
IEEE
S. Kolić-Vehovec, "Razvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.39, br. 1, str. 17-32, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11618. [Citirano: 25.08.2019.]

Ključne riječi
phonological awareness; reading fluency; reading accuracy

Hrčak ID: 11618

URI
https://hrcak.srce.hr/11618

[hrvatski]

Posjeta: 1.439 *