hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA U PRIMARNOM OBRAZOVANJU

Marina Đuranović ; Osnovna škola Okučani,Okučani, Hrvatska
Irena Klasnić ; Osnovna škola Jurja Habdelića, Velika Gorica, Hrvatska
Goran Lapat ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (137 KB) str. 34-44 preuzimanja: 1.235* citiraj
APA 6th Edition
Đuranović, M., Klasnić, I. i Lapat, G. (2013). PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA U PRIMARNOM OBRAZOVANJU. Život i škola, LIX (29), 34-44. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/121332
MLA 8th Edition
Đuranović, Marina, et al. "PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA U PRIMARNOM OBRAZOVANJU." Život i škola, vol. LIX, br. 29, 2013, str. 34-44. https://hrcak.srce.hr/121332. Citirano 18.02.2020.
Chicago 17th Edition
Đuranović, Marina, Irena Klasnić i Goran Lapat. "PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA U PRIMARNOM OBRAZOVANJU." Život i škola LIX, br. 29 (2013): 34-44. https://hrcak.srce.hr/121332
Harvard
Đuranović, M., Klasnić, I., i Lapat, G. (2013). 'PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA U PRIMARNOM OBRAZOVANJU', Život i škola, LIX(29), str. 34-44. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/121332 (Datum pristupa: 18.02.2020.)
Vancouver
Đuranović M, Klasnić I, Lapat G. PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA U PRIMARNOM OBRAZOVANJU. Život i škola [Internet]. 2013 [pristupljeno 18.02.2020.];LIX(29):34-44. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121332
IEEE
M. Đuranović, I. Klasnić i G. Lapat, "PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA U PRIMARNOM OBRAZOVANJU", Život i škola, vol.LIX, br. 29, str. 34-44, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121332. [Citirano: 18.02.2020.]

Sažetak
U kratkom vremenu znanje se mnogostruko povećava. Nove informacijske i komunikacijske tehnologije sve više utječu na sve aspekte ljudskog života. Radne vještine postaju sve kompleksnije. Tempo života je sve brži. Društvo se nezaustavljivo razvija. Usporedo s razvojem društva razvija se i škola. Današnje, postmoderno društvo pred školu postavlja nove izazove koji su vrlo kompleksni, a od nje očekuje da na njih uspješno odgovori. Škola više nije ustanova od koje se očekuje da prvenstveno obrazuje učenike. Od škole se očekuje kompenzacija svih nedostataka obiteljskog i društvenog života. To nije lagan zadatak, kako za školu kao instituciju, tako i za učitelje koji rade u njoj. Pri tome se otvaraju brojna pitanja i dileme koja iziskuju znanstveno i stručno promišljanje, kako svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa, tako i ostalih subjekata koji su posredno ili neposredno povezani s ovom problematikom. Kako bi uspješno riješili zadatke koji se stavljaju pred njih, učitelji danas moraju steći obrazovanje koje se može nadograđivati i tako podići na višu kvalitativnu razinu.
U ovom radu govorit će se o pedagoškim kompetencijama učitelja koje su samo dio kompetencija koje današnji učitelj mora posjedovati i konstantno usavršavati.

Ključne riječi
škola; učenik; učitelj; pedagoška kompetencija

Hrčak ID: 121332

URI
https://hrcak.srce.hr/121332

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.295 *