hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

DOMAĆE ZADAĆE – IZNIMKA, A NE PRAVILO

Stjepan Sokol ; Primary school Vijenac, Osijek, Croatia
Vesna Vrbošić ; Primary school Vijenac, Osijek, Croatia

Puni tekst: engleski, pdf (229 KB) str. 79-93 preuzimanja: 465* citiraj
APA 6th Edition
Sokol, S. i Vrbošić, V. (2013). HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE. Život i škola, LIX (29), 79-93. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/121335
MLA 8th Edition
Sokol, Stjepan i Vesna Vrbošić. "HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE." Život i škola, vol. LIX, br. 29, 2013, str. 79-93. https://hrcak.srce.hr/121335. Citirano 18.02.2020.
Chicago 17th Edition
Sokol, Stjepan i Vesna Vrbošić. "HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE." Život i škola LIX, br. 29 (2013): 79-93. https://hrcak.srce.hr/121335
Harvard
Sokol, S., i Vrbošić, V. (2013). 'HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE', Život i škola, LIX(29), str. 79-93. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/121335 (Datum pristupa: 18.02.2020.)
Vancouver
Sokol S, Vrbošić V. HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE. Život i škola [Internet]. 2013 [pristupljeno 18.02.2020.];LIX(29):79-93. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121335
IEEE
S. Sokol i V. Vrbošić, "HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE", Život i škola, vol.LIX, br. 29, str. 79-93, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121335. [Citirano: 18.02.2020.]

Sažetak
I nakon sedam godina tijekom kojih smo promišljali o svrhovitosti domaćih zadaća i intenzivno radili na provedbi dogovorenih stajališta o domaćim zadaćama, i dalje preteže mišljenje javnosti da je domaća zadaća sve ono što učenik radi u domu u svrhu učvršćivanja stečenih znanja i vještina, odnosno za pripremanje usvajanja novih znanja u nastavi. Nasuprot tomu pod pojmom domaća zadaća mi podrazumijevamo isključivo rješavanje zadataka u pisanu obliku bez mogućnosti izbora. Slijedeći takvo naše promišljanje željeli smo drukčijim pristupom nastavi motivirati učenike na aktivniji rad na nastavnom satu u svrhu učinkovitijega i trajnijega usvajanja i primjene nastavnih sadržaja. Stoga smo o svrhovitosti domaće zadaće, vremenu potrebnom za njezino rješavanje, njezinoj kompleksnosti, odnosu spram domaće zadaće i prijedlozima u svezi s domaćom zadaćom proveli istraživanje anketirajući učenike, roditelje i učitelje. Analizom iskazanih stajališta možemo zaključiti da je učinjen pomak u rasterećenju učenika domaćim zadaćama u najužem smislu tog pojma, a da nam predstoji daljnje unaprjeđivanje rada, posebice u individualnom pristupu učenicima.

Ključne riječi
domaća zadaća; mogućnost izbora; aktivniji rad; motivacija; odgovornost

Hrčak ID: 121335

URI
https://hrcak.srce.hr/121335

[engleski] [njemački]

Posjeta: 994 *