hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PEDAGOŠKI ASPEKTI PUČAVANJA POMOĆU SUVREMENE TEHNOLOGIJE U ŠKOLI

Eranda Bulali ; University of Tirana Faculty of Economy, Albanija
Jozef Bushati ; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija
Gezim Dibra ; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija
Ezmolda Barrolli ; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija

Puni tekst: engleski, pdf (134 KB) str. 136-146 preuzimanja: 1.664* citiraj
APA 6th Edition
Bulali, E., Bushati, J., Dibra, G. i Barrolli, E. (2013). PEDAGOGICAL ASPECTS OF TEACHING WITH MODERN TECHNOLOGIES IN SCHOOL. Život i škola, LIX (29), 136-146. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/121339
MLA 8th Edition
Bulali, Eranda, et al. "PEDAGOGICAL ASPECTS OF TEACHING WITH MODERN TECHNOLOGIES IN SCHOOL." Život i škola, vol. LIX, br. 29, 2013, str. 136-146. https://hrcak.srce.hr/121339. Citirano 23.02.2020.
Chicago 17th Edition
Bulali, Eranda, Jozef Bushati, Gezim Dibra i Ezmolda Barrolli. "PEDAGOGICAL ASPECTS OF TEACHING WITH MODERN TECHNOLOGIES IN SCHOOL." Život i škola LIX, br. 29 (2013): 136-146. https://hrcak.srce.hr/121339
Harvard
Bulali, E., et al. (2013). 'PEDAGOGICAL ASPECTS OF TEACHING WITH MODERN TECHNOLOGIES IN SCHOOL', Život i škola, LIX(29), str. 136-146. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/121339 (Datum pristupa: 23.02.2020.)
Vancouver
Bulali E, Bushati J, Dibra G, Barrolli E. PEDAGOGICAL ASPECTS OF TEACHING WITH MODERN TECHNOLOGIES IN SCHOOL. Život i škola [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.02.2020.];LIX(29):136-146. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121339
IEEE
E. Bulali, J. Bushati, G. Dibra i E. Barrolli, "PEDAGOGICAL ASPECTS OF TEACHING WITH MODERN TECHNOLOGIES IN SCHOOL", Život i škola, vol.LIX, br. 29, str. 136-146, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121339. [Citirano: 23.02.2020.]

Sažetak
Rad predstavlja teorijsko i empirijsko istraživanje u didaktičkom području poučavanja uz upotrebu informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT). Prijašnja istraživanja nisu ponudila jednoznačan odgovor na pitanje kako se ICT uklapa u pedagoški koncept nastave.
U istraživanju je primjenjeno anketiranje i intervjuiranje sveučilišnih nastavnika u Albaniji koji proučavaju odgoj i obrazovanje kako bi se istražila potreba za promjenama u tradicionalnoj pedagogiji u skladu sa suvremenim tehnologijama.
Radom se zagovara zamisao o uvođenju posebnog modula za poučavanje uz upotrebu ICT na pedagoškim fakultetima.
Daju se smjernice za ostvarivanje stjecanja nastavničkih kompetencija u području ICT.

Ključne riječi
poučavanje; ICT; pedagogija; e-pedagogija

Hrčak ID: 121339

URI
https://hrcak.srce.hr/121339

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.354 *