Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PEDAGOŠKI ASPEKTI PUČAVANJA POMOĆU SUVREMENE TEHNOLOGIJE U ŠKOLI

Eranda Bulali ; University of Tirana Faculty of Economy, Albanija
Jozef Bushati ; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija
Gezim Dibra ; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija
Ezmolda Barrolli ; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija


Puni tekst: engleski pdf 134 Kb

str. 136-146

preuzimanja: 2.207

citiraj


Sažetak

Rad predstavlja teorijsko i empirijsko istraživanje u didaktičkom području poučavanja uz upotrebu informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT). Prijašnja istraživanja nisu ponudila jednoznačan odgovor na pitanje kako se ICT uklapa u pedagoški koncept nastave.
U istraživanju je primjenjeno anketiranje i intervjuiranje sveučilišnih nastavnika u Albaniji koji proučavaju odgoj i obrazovanje kako bi se istražila potreba za promjenama u tradicionalnoj pedagogiji u skladu sa suvremenim tehnologijama.
Radom se zagovara zamisao o uvođenju posebnog modula za poučavanje uz upotrebu ICT na pedagoškim fakultetima.
Daju se smjernice za ostvarivanje stjecanja nastavničkih kompetencija u području ICT.

Ključne riječi

poučavanje; ICT; pedagogija; e-pedagogija

Hrčak ID:

121339

URI

https://hrcak.srce.hr/121339

Datum izdavanja:

13.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 3.581 *