hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Je li e-učenje ‘nezaobilazan’ dio izobrazbe u stomatologiji? Iskustva londonskoga Kraljevskoga stomatološkog instituta

Patricia A Reynolds
Brian Millar
Stephen Dunne

Puni tekst: hrvatski, pdf (527 KB) str. 3-12 preuzimanja: 604* citiraj
APA 6th Edition
Reynolds, P.A., Millar, B. i Dunne, S. (2007). Je li e-učenje ‘nezaobilazan’ dio izobrazbe u stomatologiji? Iskustva londonskoga Kraljevskoga stomatološkog instituta. Acta stomatologica Croatica, 41 (1), 3-12. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/11675
MLA 8th Edition
Reynolds, Patricia A, et al. "Je li e-učenje ‘nezaobilazan’ dio izobrazbe u stomatologiji? Iskustva londonskoga Kraljevskoga stomatološkog instituta." Acta stomatologica Croatica, vol. 41, br. 1, 2007, str. 3-12. https://hrcak.srce.hr/11675. Citirano 06.03.2021.
Chicago 17th Edition
Reynolds, Patricia A, Brian Millar i Stephen Dunne. "Je li e-učenje ‘nezaobilazan’ dio izobrazbe u stomatologiji? Iskustva londonskoga Kraljevskoga stomatološkog instituta." Acta stomatologica Croatica 41, br. 1 (2007): 3-12. https://hrcak.srce.hr/11675
Harvard
Reynolds, P.A., Millar, B., i Dunne, S. (2007). 'Je li e-učenje ‘nezaobilazan’ dio izobrazbe u stomatologiji? Iskustva londonskoga Kraljevskoga stomatološkog instituta', Acta stomatologica Croatica, 41(1), str. 3-12. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/11675 (Datum pristupa: 06.03.2021.)
Vancouver
Reynolds PA, Millar B, Dunne S. Je li e-učenje ‘nezaobilazan’ dio izobrazbe u stomatologiji? Iskustva londonskoga Kraljevskoga stomatološkog instituta. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 2007 [pristupljeno 06.03.2021.];41(1):3-12. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11675
IEEE
P.A. Reynolds, B. Millar i S. Dunne, "Je li e-učenje ‘nezaobilazan’ dio izobrazbe u stomatologiji? Iskustva londonskoga Kraljevskoga stomatološkog instituta", Acta stomatologica Croatica, vol.41, br. 1, str. 3-12, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11675. [Citirano: 06.03.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (527 KB) str. 3-12 preuzimanja: 389* citiraj
APA 6th Edition
Reynolds, P.A., Millar, B. i Dunne, S. (2007). Is e-Learning ‘inevitable’ in dental education? Experiences from King’s College London Dental Institute. Acta stomatologica Croatica, 41 (1), 3-12. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/11675
MLA 8th Edition
Reynolds, Patricia A, et al. "Is e-Learning ‘inevitable’ in dental education? Experiences from King’s College London Dental Institute." Acta stomatologica Croatica, vol. 41, br. 1, 2007, str. 3-12. https://hrcak.srce.hr/11675. Citirano 06.03.2021.
Chicago 17th Edition
Reynolds, Patricia A, Brian Millar i Stephen Dunne. "Is e-Learning ‘inevitable’ in dental education? Experiences from King’s College London Dental Institute." Acta stomatologica Croatica 41, br. 1 (2007): 3-12. https://hrcak.srce.hr/11675
Harvard
Reynolds, P.A., Millar, B., i Dunne, S. (2007). 'Is e-Learning ‘inevitable’ in dental education? Experiences from King’s College London Dental Institute', Acta stomatologica Croatica, 41(1), str. 3-12. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/11675 (Datum pristupa: 06.03.2021.)
Vancouver
Reynolds PA, Millar B, Dunne S. Is e-Learning ‘inevitable’ in dental education? Experiences from King’s College London Dental Institute. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 2007 [pristupljeno 06.03.2021.];41(1):3-12. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11675
IEEE
P.A. Reynolds, B. Millar i S. Dunne, "Is e-Learning ‘inevitable’ in dental education? Experiences from King’s College London Dental Institute", Acta stomatologica Croatica, vol.41, br. 1, str. 3-12, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11675. [Citirano: 06.03.2021.]

Sažetak
Ovaj rad želi predstaviti iskustva četiriju različitih projekata e-učenja provedenih na londonskom Kraljevskom stomatološkom institutu (KCLDI), a potvrdili su kulturalne promjene u primjeni takvoga oblika učenja (e-learninga) u stomatološkoj edukaciji. Definicije e-learninga, fleksibilnog učenja te učenja na daljinu trenutačno se navode u uporabi u visokom obrazovanju u Velikoj Britaniji. Na KCLDI-ju su provedena četiri istraživanja različitih primjena tehnologije i to: CDROM za igre, PDA za korištenje u kliničkom radu, webcasting za trajan profesionalan razvoj (CPD) te online-učenje za CPD. U prva dva istraživanja bili su uključeni dodiplomski studenti, a u ostala dva poslijediplomski. Rezultati četiriju istraživanja pokazuju sve veću vrijednost e-učenja u stomatološkoj izobrazbi. Potrebe dodiplomskih studenata mijenjaju se u suvremenom tehnološkom i digitalnom svijetu, a poslijediplomski studenti najviše cijene ugodnost i učinkovitost pristupa tečajevima, jer se mogu dobiti na kombinirani način – online uz praktičnu nastavu. Kao najveći stomatološki fakultet u Velikoj Britaniji, s najvišom kakvoćom učenja i istraživanja, e-learning je našao svoje mjesto u curiculumu dodiplomskih i poslijediplomskih studenata, ali i kod CPD-a. Početak pristupa IVIDENT-u (Međunarodni virtualni stomatološki fakultet) pomoći će uskladiti standarde te poduprijeti Bolonjsku deklaraciju. E-učenje je neodvojiv dio stomatološke edukacije.

Ključne riječi
izobrazba; stomatologija; nastava; kompjutor

Hrčak ID: 11675

URI
https://hrcak.srce.hr/11675

[engleski]

Posjeta: 1.669 *