Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PROFESIONALNA PODRUČJA U IZBORU CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA

Adolf Selinger ; University College of Teacher Training Burgenland, Austria


Puni tekst: engleski pdf 658 Kb

str. 317-325

preuzimanja: 540

citiraj


Sažetak

Ako pogledamo učiteljsku motivaciju za izbor određenog stručnog skupa, vidjet ćemo da su učitelji spremni ići na stručne skupove, ali oni koji im se nude ne zadovoljavaju njihove interese. Najčešće učitelji slobodno biraju svoje daljnje obrazovanje pa žele izabrati stručne skupove koji odgovaraju njihovim profesionalnim interesima. Predmet istraživanja koje je u tijeku jest razvijanje modela, koji će prikazivati učiteljska individualna područja u profesionalnom napredovanju. Glavni je cilj unaprijediti stručno usavršavanje učitelja koristeći kao polazište ponudu koju osiguravaju obrazovne vlasti. To će se ostvariti dodatnom ponudom seminara u organizaciji Učiteljskog fakulteta, koji je zadužen za mogućnosti cjeloživotnog obrazovanja koja su dostupna učiteljima

Ključne riječi

cjeloživotno učenje; profesionalni razvoj; učitelj; stručni skupovi

Hrčak ID:

121412

URI

https://hrcak.srce.hr/121412

Datum izdavanja:

13.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.457 *