hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA IZ PERSPEKTIVE UČENIKA ČETVRTIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE

Dražen Rastovski ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska
Mara Šumanović ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska
Zvonimir Tomac ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (135 KB) str. 451-462 preuzimanja: 394* citiraj
APA 6th Edition
Rastovski, D., Šumanović, M. i Tomac, Z. (2013). TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA IZ PERSPEKTIVE UČENIKA ČETVRTIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola, LIX (29), 451-462. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/121535
MLA 8th Edition
Rastovski, Dražen, et al. "TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA IZ PERSPEKTIVE UČENIKA ČETVRTIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola, vol. LIX, br. 29, 2013, str. 451-462. https://hrcak.srce.hr/121535. Citirano 18.02.2020.
Chicago 17th Edition
Rastovski, Dražen, Mara Šumanović i Zvonimir Tomac. "TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA IZ PERSPEKTIVE UČENIKA ČETVRTIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola LIX, br. 29 (2013): 451-462. https://hrcak.srce.hr/121535
Harvard
Rastovski, D., Šumanović, M., i Tomac, Z. (2013). 'TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA IZ PERSPEKTIVE UČENIKA ČETVRTIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE', Život i škola, LIX(29), str. 451-462. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/121535 (Datum pristupa: 18.02.2020.)
Vancouver
Rastovski D, Šumanović M, Tomac Z. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA IZ PERSPEKTIVE UČENIKA ČETVRTIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola [Internet]. 2013 [pristupljeno 18.02.2020.];LIX(29):451-462. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121535
IEEE
D. Rastovski, M. Šumanović i Z. Tomac, "TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA IZ PERSPEKTIVE UČENIKA ČETVRTIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE", Život i škola, vol.LIX, br. 29, str. 451-462, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/121535. [Citirano: 18.02.2020.]

Sažetak
Osnovni cilj istraživanja bio je ispitati percepcije učenika četvrtih razreda osnovne škole prema predmetu Tjelesna i zdravstvena kultura. Uzorak ispitanika obuhvatio je 331 učenika (174 učenika i 157 učenica) četvrtih razreda osnovnih škola iz Osijeka. Konstruiran je upitnik zadovoljavajuće pouzdanosti (Cronbach α = 0.82) koji je sadržavao jedanaest čestica kojim su se istražila obilježja predmeta: zanimljivost, težina, razumljivost, korisnost i omiljenost. Dodatni se skup od šest varijabli odnosio na kategorijalne varijable (spol, opći uspjeh, ocjena iz tjelesne i zdravstvene kulture u četvrtom razredu, slobodna dnevna tjelesna aktivnost, tjedni broj održanih sati nastave tjelesne i zdravstvene kulture te omiljenost nastavnih predmeta). One su poslužile i kao kriteriji za procjenu razlika u percepcijama učenika prema predmetu. U obradi podataka koristili su se deskriptivna statistika, frekvencije i postotci odgovora na Likertovoj skali, faktorska analiza i univarijatna analiza varijance ANOVA za utvrđivanje razlika u procjenama učenika. Rezultati ukazuju kako učenici visokim ocjenama vrjednuju tjelesnu i zdravstvenu kulturu (AS = 4.1do 4.8). Omiljen im je, zanimljiv, razumljiv, koristan i lak predmet. Većini učenika jedna je od tri najomiljenija školska predmeta. Faktorskom analizom dobivena je latentna dimenzija definirana kao omiljenost predmeta. Razlike u procjenama omiljenosti značajne su s obzirom na spol, ocjenu iz predmeta te najomiljeniji nastavni predmet. Predmet je omiljeniji dječacima; učenicima koji su u predmetu postigli izvrsnu ocjenu i koji su ga procijenili jednim od tri svoja najdraža predmeta.

Ključne riječi
učenici četvrtog razreda osnovne škole; omiljenost predmeta; percepcije; procjene; tjelesna i zdravstvena kultura

Hrčak ID: 121535

URI
https://hrcak.srce.hr/121535

[engleski] [njemački]

Posjeta: 760 *