hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

IMPACT OF MAIN EUROPEAN MUSIC PEDAGOGUES AT THE DEVELOPMENT OF TEACHING MUSIC IN CROATIA AND SLOVENIA IN SECOND HALF OF 20TH CENTURY

Tomislav Košta ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru
Rea Desnica

Puni tekst: hrvatski, doc (128 KB) str. 27-37 preuzimanja: 1.081* citiraj
APA 6th Edition
Košta, T. i Desnica, R. (2013). UTJECAJ VAŽNIJIH EUROPSKIH GLAZBENIH PEDAGOGA NA RAZVOJ NASTAVE GLAZBE U HRVATSKOJ I SLOVENIJI U DRUGOJ POLOVICI 20. STOLJEĆA. Magistra Iadertina, 8. (1.), 27-37. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/122638
MLA 8th Edition
Košta, Tomislav i Rea Desnica. "UTJECAJ VAŽNIJIH EUROPSKIH GLAZBENIH PEDAGOGA NA RAZVOJ NASTAVE GLAZBE U HRVATSKOJ I SLOVENIJI U DRUGOJ POLOVICI 20. STOLJEĆA." Magistra Iadertina, vol. 8., br. 1., 2013, str. 27-37. https://hrcak.srce.hr/122638. Citirano 18.10.2019.
Chicago 17th Edition
Košta, Tomislav i Rea Desnica. "UTJECAJ VAŽNIJIH EUROPSKIH GLAZBENIH PEDAGOGA NA RAZVOJ NASTAVE GLAZBE U HRVATSKOJ I SLOVENIJI U DRUGOJ POLOVICI 20. STOLJEĆA." Magistra Iadertina 8., br. 1. (2013): 27-37. https://hrcak.srce.hr/122638
Harvard
Košta, T., i Desnica, R. (2013). 'UTJECAJ VAŽNIJIH EUROPSKIH GLAZBENIH PEDAGOGA NA RAZVOJ NASTAVE GLAZBE U HRVATSKOJ I SLOVENIJI U DRUGOJ POLOVICI 20. STOLJEĆA', Magistra Iadertina, 8.(1.), str. 27-37. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/122638 (Datum pristupa: 18.10.2019.)
Vancouver
Košta T, Desnica R. UTJECAJ VAŽNIJIH EUROPSKIH GLAZBENIH PEDAGOGA NA RAZVOJ NASTAVE GLAZBE U HRVATSKOJ I SLOVENIJI U DRUGOJ POLOVICI 20. STOLJEĆA. Magistra Iadertina [Internet]. 2013 [pristupljeno 18.10.2019.];8.(1.):27-37. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/122638
IEEE
T. Košta i R. Desnica, "UTJECAJ VAŽNIJIH EUROPSKIH GLAZBENIH PEDAGOGA NA RAZVOJ NASTAVE GLAZBE U HRVATSKOJ I SLOVENIJI U DRUGOJ POLOVICI 20. STOLJEĆA", Magistra Iadertina, vol.8., br. 1., str. 27-37, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/122638. [Citirano: 18.10.2019.]

Sažetak
The period after World War II in Croatia and Slovenia is a very significant in terms of development of education, especially the teaching of music in general and music-pedagogical profession. The new school system and compulsory eight-year primary school created a favorable climate for the influx of new ideas relevant to the development of methods of teaching music. In this paper we present the main methodological characteristics of the most important music educators of the time, we analyze to what extent and in what way their concepts of musical education influenced the work of Croatian and Slovenian music educators and the development of musical and pedagogical profession in Croatia and Slovenia in the second half of the 20th century. The ideas of some of these music educators are successfully implemented in the teaching of music, and some ideas simply has not encountered fertile soil. None of these methodical system has not yet been implemented as a separate concept, but only some of the elements have been used in the teaching of music, such as Orff' instrumentation.

Ključne riječi
music pedagogy; teaching music; Carl Orff; Zoltán Kodály; Emile Jaques-Dalcroze

Hrčak ID: 122638

URI
https://hrcak.srce.hr/122638

[hrvatski]

Posjeta: 1.402 *