hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ

Kata Magaš ; Odjel za geografiju Sveučilišta u Zadru
Dinko Marin ; Osnovna škola Bartula Kašića, Zadar

Puni tekst: hrvatski, doc (21 MB) str. 165-192 preuzimanja: 470* citiraj
APA 6th Edition
Magaš, K. i Marin, D. (2013). METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Magistra Iadertina, 8. (1.), 165-192. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/122649
MLA 8th Edition
Magaš, Kata i Dinko Marin. "METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Magistra Iadertina, vol. 8., br. 1., 2013, str. 165-192. https://hrcak.srce.hr/122649. Citirano 17.10.2019.
Chicago 17th Edition
Magaš, Kata i Dinko Marin. "METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Magistra Iadertina 8., br. 1. (2013): 165-192. https://hrcak.srce.hr/122649
Harvard
Magaš, K., i Marin, D. (2013). 'METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ', Magistra Iadertina, 8.(1.), str. 165-192. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/122649 (Datum pristupa: 17.10.2019.)
Vancouver
Magaš K, Marin D. METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Magistra Iadertina [Internet]. 2013 [pristupljeno 17.10.2019.];8.(1.):165-192. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/122649
IEEE
K. Magaš i D. Marin, "METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ", Magistra Iadertina, vol.8., br. 1., str. 165-192, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/122649. [Citirano: 17.10.2019.]

Sažetak
U radu se razmatra metodičko-didaktički aspekt suvremene nastave geografije u Republici Hrvatskoj. Cilj je utvrditi u kojoj mjeri još prevladava tradicionalizam, a koliko su zaživjele inovacije i prilagodba preporučenim trendovima u Europi i svijetu, te koliko se u skladu s nacionalnim kurikulom ostvaruje interakcija učenika, nastavnika, nastavnih sadržaja i nastavnih resursa. S obzirom na to da u novijoj prošlosti ne postoje temeljita istraživanja iskustava i stavova učitelja i nastavnika geografije u Hrvatskoj, premda su pojedini autori posredno doticali tu tematiku, za potrebe ovog rada kao glavini relevantni izvor podataka provedena je anketa na županijskim i regionalnim stručnim vijećima te na državnom seminaru za učitelje i nastavnike geografije. Na razini zemlje, rezultati ukazuju na još nedovoljnu transformaciju pasivnog učenja u aktivno, odgoja i obrazovanja za školu mišljenja i nastavu koja je usmjerena na učenika.

Ključne riječi
metodika; nastavne metode; oblici rada; nastavne strategije; terenska nastava; znanja; vještine; sposobnosti i stavovi

Hrčak ID: 122649

URI
https://hrcak.srce.hr/122649

[engleski]

Posjeta: 1.203 *