hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Modeliranje studentske lojalnosti

Lerbin R. Aritonang R. ; Economics Faculty, Tarumanagara University, Indonesia

Puni tekst: engleski, pdf (201 KB) str. 77-91 preuzimanja: 1.181* citiraj
APA 6th Edition
Aritonang R., L.R. (2014). Student Loyalty Modeling. Market-Tržište, 26 (1), 77-91. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/123371
MLA 8th Edition
Aritonang R., Lerbin R.. "Student Loyalty Modeling." Market-Tržište, vol. 26, br. 1, 2014, str. 77-91. https://hrcak.srce.hr/123371. Citirano 22.01.2021.
Chicago 17th Edition
Aritonang R., Lerbin R.. "Student Loyalty Modeling." Market-Tržište 26, br. 1 (2014): 77-91. https://hrcak.srce.hr/123371
Harvard
Aritonang R., L.R. (2014). 'Student Loyalty Modeling', Market-Tržište, 26(1), str. 77-91. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/123371 (Datum pristupa: 22.01.2021.)
Vancouver
Aritonang R. LR. Student Loyalty Modeling. Market-Tržište [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.01.2021.];26(1):77-91. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123371
IEEE
L.R. Aritonang R., "Student Loyalty Modeling", Market-Tržište, vol.26, br. 1, str. 77-91, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123371. [Citirano: 22.01.2021.]

Sažetak
Iz marketinške perspektive lojalnost studenta ključni je cilj mnogih institucija visokog obrazovanja. Naime, lojalnost studentske populacije izvor je konkurentske prednosti. Svrha ovoga istraživanja jest razviti empirijski model koji povezuje lojalnost studenta s njegovim zadovoljstvom, povjerenjem i društvenim poistovjećivanjem s institucijom. Podaci su prikupljeni na uzorku od 226 studenata preddiplomskog studija menadžmenta i računovodstva s Ekonomskog fakulteta Tarumanahgara sveučilišta u Jakarti, Indonezija. Provedeno je empirijsko istraživanje kako bi se predloženi model potvrdio na temelju mjerenja pouzdanosti i valjanosti kao i putem testiranja značajnosti strukture odnosa korištenjem regresijske analize. Rezultati upućuju da su zadovoljstvo, povjerenje i društveno poistovjećivanje pozitivni i značajni prediktori lojalnosti, a povjerenje posreduje u odnosu između zadovoljstva i lojalnosti. Na temelju rezultata predlažu se menadžerske implikacije i pravci budućih istraživanja.

Ključne riječi
lojalnost; zadovoljstvo; povjerenje; društveno poistovjećivanje

Hrčak ID: 123371

URI
https://hrcak.srce.hr/123371

[engleski]

Posjeta: 1.568 *