Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Modeliranje studentske lojalnosti

Lerbin R. Aritonang R. ; Economics Faculty, Tarumanagara University, Indonesia


Puni tekst: engleski pdf 201 Kb

str. 77-91

preuzimanja: 1.570

citiraj


Sažetak

Iz marketinške perspektive lojalnost studenta ključni je cilj mnogih institucija visokog obrazovanja. Naime, lojalnost studentske populacije izvor je konkurentske prednosti. Svrha ovoga istraživanja jest razviti empirijski model koji povezuje lojalnost studenta s njegovim zadovoljstvom, povjerenjem i društvenim poistovjećivanjem s institucijom. Podaci su prikupljeni na uzorku od 226 studenata preddiplomskog studija menadžmenta i računovodstva s Ekonomskog fakulteta Tarumanahgara sveučilišta u Jakarti, Indonezija. Provedeno je empirijsko istraživanje kako bi se predloženi model potvrdio na temelju mjerenja pouzdanosti i valjanosti kao i putem testiranja značajnosti strukture odnosa korištenjem regresijske analize. Rezultati upućuju da su zadovoljstvo, povjerenje i društveno poistovjećivanje pozitivni i značajni prediktori lojalnosti, a povjerenje posreduje u odnosu između zadovoljstva i lojalnosti. Na temelju rezultata predlažu se menadžerske implikacije i pravci budućih istraživanja.

Ključne riječi

lojalnost; zadovoljstvo; povjerenje; društveno poistovjećivanje

Hrčak ID:

123371

URI

https://hrcak.srce.hr/123371

Datum izdavanja:

24.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.527 *