hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Anatomija maraka britanskih poslovnih škola: obilježja koja utječu na odabir studenata poslijediplomskog studija u pakistanu

Usman Ahmad ; GIFT University, Pakistan
Muhammad Kashif ; GIFT University, Pakistan
Jessica Eaton ; SARAC, United Kingdom
Rooma Qadeer ; GIFT University, Pakistan

Puni tekst: engleski, pdf (187 KB) str. 109-122 preuzimanja: 645* citiraj
APA 6th Edition
Ahmad, U., Kashif, M., Eaton, J. i Qadeer, R. (2014). Anatomy of British Business School Brands: Attributes Affecting Choice Among Pakistani Postgraduate Students. Market-Tržište, 26 (1), 109-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/123374
MLA 8th Edition
Ahmad, Usman, et al. "Anatomy of British Business School Brands: Attributes Affecting Choice Among Pakistani Postgraduate Students." Market-Tržište, vol. 26, br. 1, 2014, str. 109-122. https://hrcak.srce.hr/123374. Citirano 20.01.2021.
Chicago 17th Edition
Ahmad, Usman, Muhammad Kashif, Jessica Eaton i Rooma Qadeer. "Anatomy of British Business School Brands: Attributes Affecting Choice Among Pakistani Postgraduate Students." Market-Tržište 26, br. 1 (2014): 109-122. https://hrcak.srce.hr/123374
Harvard
Ahmad, U., et al. (2014). 'Anatomy of British Business School Brands: Attributes Affecting Choice Among Pakistani Postgraduate Students', Market-Tržište, 26(1), str. 109-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/123374 (Datum pristupa: 20.01.2021.)
Vancouver
Ahmad U, Kashif M, Eaton J, Qadeer R. Anatomy of British Business School Brands: Attributes Affecting Choice Among Pakistani Postgraduate Students. Market-Tržište [Internet]. 2014 [pristupljeno 20.01.2021.];26(1):109-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123374
IEEE
U. Ahmad, M. Kashif, J. Eaton i R. Qadeer, "Anatomy of British Business School Brands: Attributes Affecting Choice Among Pakistani Postgraduate Students", Market-Tržište, vol.26, br. 1, str. 109-122, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123374. [Citirano: 20.01.2021.]

Sažetak
Malobrojna su istraživanja koja proučavaju marke poslovnih škola iz perspektive azijskih korisnika usluge. Ovim istraživanjem nastoji se otkriti obilježja maraka britanskih poslovnih škola koja utječu na pakistanske studente poslovne ekonomije pri prijavi za više stupnjeve obrazovanja. U skladu s naturalističkom tradicijom, podaci su prikupljeni kroz polustrukturirane intervjue na uzorku od 25 studenata koji su planirali studirati u Ujedinjenom Kraljevstvu (UK). Ispitanici su identificirani kroz osobne kontakte i kasnije odabrani u namjerni uzorak. Provedena je tematska analiza radi generiranja tema iz podataka. Analizom podataka došlo se do četiri dominantne teme koje utječu na izbor poslovne škole u Ujedinjenom Kraljevstvu. To su Financijska pomoć, Zapošljivost, Reputacija marke i Rang. Ovo je jedno od prvih istraživanja u kontekstu upravljanja markom sveučilišta iz perspektive Pakistana kao zemlje u razvoju. Marketinškim stručnjacima u visokom obrazovanju u Velikoj Britaniji ono može biti korisno za osmišljavanje inicijativa upravljanja markom u kojima su studenti u središtu aktivnosti. Isto tako, može koristiti pakistanskoj akademskoj zajednici za razvijanje maraka poslovnih škola prenošenjem tih obilježja radi boljeg natjecanja s poslovnim školama u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Ključne riječi
poslovne škole; Ujedinjeno Kraljevstvo; kvalitativno istraživanje; Pakistan

Hrčak ID: 123374

URI
https://hrcak.srce.hr/123374

[engleski]

Posjeta: 988 *