Percepcija studenata o ulozi nastavnog i administrativnog osoblja pri procjeni kvalitete usluga poslovnog obrazovanja
Maja Arslanagić-Kalajdžić
orcid.org/0000-0002-4954-782X
; Sveučilište u Sarajevu, Ekonomski fakultet u Sarajevu
Selma Kadić-Maglajlić
; Sveučilište u Sarajevu, Ekonomski fakultet u Sarajevu
Muris Čičić
; Sveučilište u Sarajevu, Ekonomski fakultet u Sarajevu
APA 6th Edition Arslanagić-Kalajdžić, M., Kadić-Maglajlić, S. i Čičić, M. (2014). Students’ Perceptions about Role of Faculty and Administrative Staff in Business Education Service Quality Assessment. Market-Tržište, 26 (1), 93-108. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/123380
MLA 8th Edition Arslanagić-Kalajdžić, Maja, et al. "Students’ Perceptions about Role of Faculty and Administrative Staff in Business Education Service Quality Assessment." Market-Tržište, vol. 26, br. 1, 2014, str. 93-108. https://hrcak.srce.hr/123380. Citirano 22.01.2021.
Chicago 17th Edition Arslanagić-Kalajdžić, Maja, Selma Kadić-Maglajlić i Muris Čičić. "Students’ Perceptions about Role of Faculty and Administrative Staff in Business Education Service Quality Assessment." Market-Tržište 26, br. 1 (2014): 93-108. https://hrcak.srce.hr/123380
Harvard Arslanagić-Kalajdžić, M., Kadić-Maglajlić, S., i Čičić, M. (2014). 'Students’ Perceptions about Role of Faculty and Administrative Staff in Business Education Service Quality Assessment', Market-Tržište, 26(1), str. 93-108. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/123380 (Datum pristupa: 22.01.2021.)
Vancouver Arslanagić-Kalajdžić M, Kadić-Maglajlić S, Čičić M. Students’ Perceptions about Role of Faculty and Administrative Staff in Business Education Service Quality Assessment. Market-Tržište [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.01.2021.];26(1):93-108. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123380
IEEE M. Arslanagić-Kalajdžić, S. Kadić-Maglajlić i M. Čičić, "Students’ Perceptions about Role of Faculty and Administrative Staff in Business Education Service Quality Assessment", Market-Tržište, vol.26, br. 1, str. 93-108, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123380. [Citirano: 22.01.2021.]
Sažetak U fokusu su ovog rada dimenzije mjerenja koncepta percipirane kvalitete usluga poslovnih škola. Predložena je modificirana SERVQUAL skala za mjerenje očekivane i percipirane kvalitete, pri čemu su zaposlenici poslovnih škola podijeljeni u dvije grupe, tj. nastavnike i administrativno osoblje, te su te dvije grupe i ocijenjene posebno. Tako prilagođeni mjerni instrument predstavlja alat za usporedivu ocjenu kvalitete usluga na poslovnim školama. Empirijski podaci prikupljeni su od studenata preddiplomskog studija u okruženju gospodarstva u razvoju. Ukupno 282 prikupljena odgovora koristila su se za ocjenu predloženog modela i za testiranje razlika između očekivane i percipirane kvalitete usluge poslovnih škola. Rezultati idu u prilog korisnosti predložene adaptirane SERVQUAL skale. Zbog toga ovaj rad doprinosi postojećoj literaturi putem rezultata istraživanja o kvaliteti usluge u obrazovnom kontekstu.